Mikä on liian suuri ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wtf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wtf

Vieras
Tuosta yhdestä ketjusta tuli vain mieleeni että mikä on oikeasti liian suuri ikäero lapsille?

Minulla on muutama vuosi vanhempi sisar ja sitten liki 20vuotta ikäeroa vanhimpaan, eikä se näin aikuisiällä tunnu pahalta, ollessamme pieniä isot hoitivat meitä jos vanhemmat olivat kaupoilla tms. olivathan he jo täysi-ikäisiä. ;)

Ei mikään. Taino, se miksi sen itse tuntee.

Itsestäni ei esimerkiksi olisi 20 vuoden päästä aloittamaan taas vauva-arkea, vaan siinä vaiheessa voisi jo odotella lapsenlapsia - mutta, kukin tavallaan, jos muut jaksaa ja haluaa, ei se minulta ole mitään pois.

Niin siis omasta mielestäni ei ole sellaista kuin liian iso ikä-ero!
Tuo vaan jotenkin pompsahti silmille yhdestä ketjusta kun joku oli vastannut ap;lle että tee vaan äkkiä se kolmas ettei sitten tule lapsille liian suuri ikäero... :0

Miulla on pari vanhempaa siskopuolta joihin ikäeroa se jotain vajaa 20 vuotta. Nyt aikuisena ei tunnu miltään enää kun meillä kaikilla on lapsia. Sain itse poikani aika samoihin aikoihin ja samoilla ikäeroilla kuin nuorempi siskoni omat poikansa. Sikäli aika hauskaa.

Lapsena en hirveästi ole ollut siskoihini yhteydessä muuten kuin eri juhlien merkeissä. Vasta myöhemmin enemmän oltu.

Yhteistyössä