M
mitähän tästä tulee
Vieras
..Siis ikäkausittain-- vauva, taapero, leikki-ikäinen ja siitä ylöspäin jne... 
Miksi? Miten helpotti?
Miksi? Miten helpotti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Mulle on kokeneemmat kertoneet että ei se helpota ennenkuin muuttavat kotoa. Ja sittenkin äitin sydän jatkaa välillä murehtimista, mitenkä niillä menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Aika ennenkuin lapsi oppi ymmärtämään ja tuottamaan puhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Mulle on kokeneemmat kertoneet että ei se helpota ennenkuin muuttavat kotoa. Ja sittenkin äitin sydän jatkaa välillä murehtimista, mitenkä niillä menee.
Yhdyn tähän.
Pienet lapset-pienet murheet
Isot lapset-isot murheet
Kyllä se niin on :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Jokaisessa iässä on se oma hohtonsa ja huolensa. Näin mä ajattelen tässä vaiheessa, kun lapset ovat 8-14 -vuotiaita. Pienet lapset, pienet murheet - isot lapset, isot murheet.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Mulle on kokeneemmat kertoneet että ei se helpota ennenkuin muuttavat kotoa. Ja sittenkin äitin sydän jatkaa välillä murehtimista, mitenkä niillä menee.
Yhdyn tähän.
Pienet lapset-pienet murheet
Isot lapset-isot murheet
Kyllä se niin on :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, vielä pieni jatkokysymys-- mistä voimia kohdata jokaiseen ikäkauteen liittyvät ongelmat, mitkä milloinkin? Tai siis, miten pidätte omasta jaksamisestanne huolta?