Mikä on kun nukahtaa kesken seksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Charlotte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Charlotte

Vieras
Aloin tässä miettimään.. Mikä on vikana, kun mies jaksaa odottaa sinua ensin yli tunnin että pääset sänkyyn asti, kaikki sujuu hyvin yhdynnässä ilman mitään ongelmia, ja kun lopuksi mies haluaa että otat vielä suihin, niin suihin oton aikana mies NUKAHTAA?? Ei ole ensimmäinen kerta kun harrastamme seksiä sun muuta, mutta ikinä ei ole ollut tällaista ongelmaa, että toinen ei olisi saanut, vaan nukahtanut missään välissä, edes suihin oton aikana. Mutta voisiko asiaan vaikuttaa jotenkin se, että kello oli jo lähemmäs kuusi aamulla ja mies oli humalassa aika reilusti?

Tämä hävettää minua suunnattomasti, koska tuntuu että vika on kokonaan minussa.. Suihin otto ei ollut tarpeeksi kiinnostava, tai tuntunut hyvälle ja mies nukahti sen takia..? Mutta miksi ennen ei ole ollut mitään tällaista ongelmaa ?

Aloin tässä miettimään.. Mikä on vikana, kun mies jaksaa odottaa sinua ensin yli tunnin että pääset sänkyyn asti, kaikki sujuu hyvin yhdynnässä ilman mitään ongelmia, ja kun lopuksi mies haluaa että otat vielä suihin, niin suihin oton aikana mies NUKAHTAA?? Ei ole ensimmäinen kerta kun harrastamme seksiä sun muuta, mutta ikinä ei ole ollut tällaista ongelmaa, että toinen ei olisi saanut, vaan nukahtanut missään välissä, edes suihin oton aikana. Mutta voisiko asiaan vaikuttaa jotenkin se, että kello oli jo lähemmäs kuusi aamulla ja mies oli humalassa aika reilusti?

Tämä hävettää minua suunnattomasti, koska tuntuu että vika on kokonaan minussa.. Suihin otto ei ollut tarpeeksi kiinnostava, tai tuntunut hyvälle ja mies nukahti sen takia..? Mutta miksi ennen ei ole ollut mitään tällaista ongelmaa ?
Jos mies on siemensyöksynsä saanut, niin se väsyttää häntä.
Eli se johtuu siitä, eikä niinkään suuseksistä.
Kai tuo humala ja muu väsyminen vaikuttaa asiaan.

Viimeksi muokattu:

Eihän siinä mitään outoa ole, jos väsyttää niin väsyttää. Itse juuri eilen nuolin naiselleni kaksi orkkua, mutta sen jälkeen kun normaalin kaavan mukaan olisin käynyt tositoimiin, nukahdinkin viereen. Aamulla herätin kullan nuolemalla taas ja nyt kyllä riitti virtaa muuhunkin. Tosin mä en ole koskaan nukahtanut silloin kun itse saan suuseksiä. (mitä tapahtuu vain erikseen pyydettäessä)
Voisin silti kuvitella sen olevan hyvin mahdollista, jos väsyttää ja olo on niin hyvä kuin suihin otettaessa on. Siihen on varmasti mukava nukahtaa ja mukava herätä ;)

Älä siis suotta häpeile tai koe epäonnistuneesi.

Viimeksi muokattu:
Mutta voisiko asiaan vaikuttaa jotenkin se, että kello oli jo lähemmäs kuusi aamulla ja mies oli humalassa aika reilusti?

Pistä äijälle telkkari päälle. Kait jostain maksukanavalta tulee jalkapalloo niin johan pysyy äijä hereillä.

Oikeesti, jokainen osaa otta suihin mutta tosi harva nainen tekee sen hyvin. En oo tavannut vielä yhtään mutta sen takia en ala homoksi.

Viimeksi muokattu:
Eipä pluu muista nukkuneensa kesken seksin. Mutta olen nukkunut puhelimeen - öh pari kertaa - tyttöystäväni kanssa puhuessa. Ja koin mitä on naisen kiivaus! Tiedättekös mitä poijjaat? Ihan aiheesta!