Mikä on kosteussuojatakki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko hyvä merkki, sitä täältä päin nyt kuitenkin sais.Sun luettelemia ei yhtäkään:(.Niin ja siis se kosteussuojatakin syvin olemus mua nyt kiinnostais kuitenkin, että mikä se on.

onko hyvä merkki, sitä täältä päin nyt kuitenkin sais.Sun luettelemia ei yhtäkään:(.Niin ja siis se kosteussuojatakin syvin olemus mua nyt kiinnostais kuitenkin, että mikä se on.

Mikään kosteussuojattu ei pidä kunnolla vettä, jos lapsi joutuu kunnon vesisateeseen/möyrii lätäköissä. Vedenpitävistä takeista olen omassa käytössä huomannut parhaimmaksi Reima-tecin. Mutta makunsa kullakin. Eipä täällä Suomessa enää paljoa mitään tehdä...

Kaikki tehdään vinkuintiassa, paitti Lenne.

On eri asia pitää vettä kuin hylkiä vettä ja kyllä kunnollinen kosteussuojattu takki pitää kaatosateessa veden. Minulla on ainakin sellaisia... Nyt lapsella on vain 5000 vesipilarin takkeja ja niitä en ihan sellaisena pidä, mutta 8000-10000 on ollut pätevä uimapuuhissa. Kyllä 3000 vesipilarikin veden ulkona pitää, kun on lyhytaikainen altistus (esim kastelee itsensä kukkia kastellessa)

Yhteistyössä