U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Uteliaisuuttasiko kyselet? Kyllä sairasmieli keinot keksii, vaikka olis lukkojen takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Up:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Uteliaisuuttasiko kyselet? Kyllä sairasmieli keinot keksii, vaikka olis lukkojen takana.
En ku tuli mieleen ku on paha olla, ulkoo päin näytän että kaikki on hienosti mutta sisältä oon ihan rikki, apua en vaan kehtaa hakea. Mun on ihmisen silmiin vaikea katsoa kun häpeän itseäni.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Up:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Uteliaisuuttasiko kyselet? Kyllä sairasmieli keinot keksii, vaikka olis lukkojen takana.
En ku tuli mieleen ku on paha olla, ulkoo päin näytän että kaikki on hienosti mutta sisältä oon ihan rikki, apua en vaan kehtaa hakea. Mun on ihmisen silmiin vaikea katsoa kun häpeän itseäni.
Noh, haluaisikko elää normaalia onnellista elämää?
Alkuperäinen kirjoittaja Up:Tapa tappaa itsensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Up:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Up:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Uteliaisuuttasiko kyselet? Kyllä sairasmieli keinot keksii, vaikka olis lukkojen takana.
Noh, haluaisikko elää normaalia onnellista elämää?
Haluaisin, mutta stressaan liikaa joka asiasta niin ei siitä mitään tule.