L
Lisssu
Vieras
Mulla on niitä paljon mutta ihana oli kun mies sanoi että olet parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtumista!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tiedä, se sanoo paljon kaikkea kaunista joka päivä. ehkä kerran kun me tapeltiin ja se sanoi, että se aikoo aina pitää musta huolta, vaikkei oltais yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:viesti : "tiiäkkö että oot nytki minun mielessä. muistan taas miten tavattiin. ja ne kuukaudet jotka sinua etin ja halusin tietää kuka olet... se kaipaus oli jotain sellasta etten voi sitä edes selittää. ja sitte niinki hyvin kävi että ilmestyit siihen, tiesin heti että vaikka en sinunlaisten naisten kans halua alkaa millekkään, olit jo sillon se oikea. rakastan sinua niin helvetisti kultaseni..."
sinunlaisten naisten kans halua alkaa millekkään = minä, alkkisnarkkisekopää.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:viesti : "tiiäkkö että oot nytki minun mielessä. muistan taas miten tavattiin. ja ne kuukaudet jotka sinua etin ja halusin tietää kuka olet... se kaipaus oli jotain sellasta etten voi sitä edes selittää. ja sitte niinki hyvin kävi että ilmestyit siihen, tiesin heti että vaikka en sinunlaisten naisten kans halua alkaa millekkään, olit jo sillon se oikea. rakastan sinua niin helvetisti kultaseni..."
=) On sulla vaan ihana mies =)
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:viesti : "tiiäkkö että oot nytki minun mielessä. muistan taas miten tavattiin. ja ne kuukaudet jotka sinua etin ja halusin tietää kuka olet... se kaipaus oli jotain sellasta etten voi sitä edes selittää. ja sitte niinki hyvin kävi että ilmestyit siihen, tiesin heti että vaikka en sinunlaisten naisten kans halua alkaa millekkään, olit jo sillon se oikea. rakastan sinua niin helvetisti kultaseni..."
=) On sulla vaan ihana mies =)
et tiedäkään miten ihana... :heart: