Mikä on karmein asia/tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja runde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

runde

Vieras
minkä olet kokenut?Minun selkäpiitä karmi kun sain joku vuosi sitten ystävänpäiväkortin kuolleelta henkilöltä.Silloin ystävänpäivä oli maanantaina ja minä olin saanut edellisenä päivänä tiedon tämän tutun kuolemasta ja kortti tuli seuraavana päivänä.

Tää tapahtu itseasiassa viikko sitte. Oltiin koko perhe autolla ajelemassa ja ajettiin just sillalla, joen yli, eli kaiteet molemmilla puolilla. Vastaan tuli leveä kuljetus, rekka, jolla pitkä lavetti perässä ja siinä öljynporauslautan joku runko-osa. Oli jotenkin sopivasti mutkaa ja aurinko heijasti, niin ihan selvästi näin, miten sen rekan perävaunu lähti luisuun ja oikeasti kiljaisin ja kovaa! Ukko ihmetteli että mitä nyt. Todellisuudessahan mä näin jonkun optisen harhan. Mutta aloin miettimään, että sillalla molemmilla puolilla kaiteet, ei paikkaa minne väistää..... Tuli hetkeksi olo, että se on menoa nyt koko perheellä..... :ashamed:

No se, kun naapurustossa oli mies tappanut vaimonsa. Vitsailin, että se oli se outo mies, jonka tunsin ja tiesin asuvan lähellä. siis ei varsinaisesti tunnettu sitä parsikuntaa, mutta tiedettiin ne. Se nainen oli pyytänyt meitä vähän ennen sitä kyläänkin. Ajattelin, että en mene, kun ne on niin outoja. (tai se mies oli, todella)

Se mies oli semmonen, että musta siinä oli aina ollut jotain epäilyttävää, se oli semmonen ylirauhallinen ja ahdistava heppu.

No mä sanoin iskälle leikillään, et joo ne oli vissiin sit ne, ku ei niit oo moneen päivään näkynyt. Iskä meni hiljaseks. :$

Jälkikäteen oli tosi syyllinen olo, jospa se nainen pyysi meitä kylään, koska olisi halunnut pyytää apua. :ashamed:

Kun odottelin ruumishuoneen edessä pikkuveljeäni kuljettanutta ruumisautoa ja kun se sitten saapui, siihen kiteytyi niin ne kaikki tunteet, suru, kauhu, paniikki, epätoivo, kaikki...pakko oli uskoa että ei hän enää takaisin tule. Se oli kamalinta mitä olen ikinä kokenut, ei sitä voi oikein sanoin kuvailla.

Yhteistyössä