Mikä on hyvä välikausipuku??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Tarttis ostaa syksyksi uusi puku pojalle joka täyttää silloin 5v . Millainen olis hyvä? 2-osainen vai haalari?? mitäs merkkejä suositellaan?? eix hoidos kuitenkin tarvita kuravaatteetkin, joten se vedenpitävyys ei tarvi olla huippu ja sateella ei kovin innokkaita olla ulkoilemaan kotona :)

Kiitoksia jos joku antaa vinkkejä =)

mikä vaan mikä lapsellesi sopii, hoikalle ei kannata ostaa leveitä housuja jne.

kummasta lapsi itse enemmän pitää. päiväkodissa voi haluta puvn nopeasti päälle niin haalari voi olla mieluisampi. jos taas saa 2-osaisenkin ongelmitta päällään ja pitää siitä on se monikäyttöisempi, kun lämpimällä voi riisua takin pois.

ikuisuuskysymys,jokaisella on oma lempimerkkinsä..käy kaupassa katselemassa ja sovittelemassa..prismoissa on ihan passeleita Ciraf merkkisiä vaatteita,edukkaampia kun esim joku reimatec joka ei oo sen ihmeellisempi kun muutkaan.ja ei kannata ostaa suoralahkeisia housuja koska ne on aina liian pitkät ja lahkeensuut kuluvat puhki

Meil samanikäinen, ostin nyt haalarin reilua kokoa, 116 että mahtuis vielä vuodenkin päästä. Nyt on aika reilu mutta syksyllä sit jo parempi. Viimekesäinen takki mahtuu, pidetään sitä lähinnä kauppareissuilla farkkujen tms kanssa, sen housut on jääneet lähes käyttämättä.

ok kiitti näistä :) kyllä mä kallistun haalarin puoleen... takkeja saa sit kauppareissuille jne. halvemmallakin. niin ja ei se reimatec mieles ekana ookkaan. mielummin ostan jonkun muun kuin reimatecin...kapinoin vastaan sitä merkkiä,mokomatki lapsityövoiman käyttäjät ja merkki joka maksaa,hintalaatusuhde tod. huono....vedätetään ihmisiä niin paljon. reimatec on mun mielestä iha samaa kamaa kun lassiet,remut,rasavillit jne. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok kiitti näistä :) kyllä mä kallistun haalarin puoleen... takkeja saa sit kauppareissuille jne. halvemmallakin. niin ja ei se reimatec mieles ekana ookkaan. mielummin ostan jonkun muun kuin reimatecin...kapinoin vastaan sitä merkkiä,mokomatki lapsityövoiman käyttäjät ja merkki joka maksaa,hintalaatusuhde tod. huono....vedätetään ihmisiä niin paljon. reimatec on mun mielestä iha samaa kamaa kun lassiet,remut,rasavillit jne. ;)

mulla on vaan positiivisia kokemuksia tuosta parjatusta reimatecistä. lassietec ja remu ovat vähän halvempia, mutta tuo rasavil on kylä kalliimpi merkki. Mutta noista valitsen ehdottomasta reimatecin. ostan aina alesta, kun valinnavaraa niissäkin on.

Yhteistyössä