M
Matkailija
Vieras
Meitä on 2 aikuista ja kolme 3veetä. Minne kannattaisi mennä syömään? Ja juu, ei mennä Raxiin eikä Mäkkäriin, vaan ihan ravintolaa kaivattaisiin, mutta sellaista että lapsetkin ovat tervetulleita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kex:Dennis tai Trattoria Romana - taivaallisen hyvää pizzaa mutta kuitenkin tyylikkäitä, "oikeita" ravintoloita.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pippurimylly
Alkuperäinen kirjoittaja ärgh:Viekää ne helkkarin kakaranne mäkkiin tai heseen. Inhottavaa itse maksaa ruoasta ja saada kaupanpäällisiksi kuunnella huutavia pentuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ärgh:Viekää ne helkkarin kakaranne mäkkiin tai heseen. Inhottavaa itse maksaa ruoasta ja saada kaupanpäällisiksi kuunnella huutavia pentuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kex:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Pippurimylly
Tosi hyvä ravintola, mutta minusta kuitenkin enemmän sellainen "aikuisten paikka".
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Ikävää, jos et ole onnistunut kasvattamaan jälkikasvuasi niin, että osaisivat käyttäytyä ravintoloissa. Jotkut muut kuitenkin ovat tässä onnistuneet, joten älä suotta ahistu.