Mikä on hyvä ravintola Turussa lapsiperheille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkailija

Vieras
Meitä on 2 aikuista ja kolme 3veetä. Minne kannattaisi mennä syömään? Ja juu, ei mennä Raxiin eikä Mäkkäriin, vaan ihan ravintolaa kaivattaisiin, mutta sellaista että lapsetkin ovat tervetulleita.

Alkuperäinen kirjoittaja ärgh:
Viekää ne helkkarin kakaranne mäkkiin tai heseen. Inhottavaa itse maksaa ruoasta ja saada kaupanpäällisiksi kuunnella huutavia pentuja.

Mun pennut ei huuda. Ovat pienestä pitäen saaneet käydä ravintoloissa syömässä ja tietävät miten siellä ollaan :saint:

Kiitos monista vastauksista. Saisiko vielä vähän pyytää perusteluja tai kuvailuja, että millaisia ko. paikat on? Rosson tiedän millaisia ne yleensä on, mutta muuten olisi kiva vähän tietää lisää. Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Kex:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Pippurimylly

Tosi hyvä ravintola, mutta minusta kuitenkin enemmän sellainen "aikuisten paikka".

Siellä on lapsille tekemistä ja ruoka ainaki on aina maistunu siellä myös lapsille, samoin henkilökunta on mahtavaa myös lapsia kohtaan ja käyny oon siellä kersasta asti nykyään kersalauman kans aikuisena :D :D

Trattoria Romana on tyylikäs, kodikas paikka mun mielestä.

Amarillo on uusi ja erittäin jees :)

Sevilla on perusravintola: ei liian hieno, muttei mikään Rossokaan. Siellä on lasten leikkinurkkaus.

Agali on uudehko, lähi-idän ruokaa (erittäin maukasta sellaista :p) tarjoava ravintola. Kiva sisustus, ei kovinkaan suuri paikka.

Red Hot Chili menee suht samaan kategoriaan Amarillon kanssa. Tex mex-tyylistä sapuskaa.

Viikinkiravintola Harald on mun mielestä mukava, osa kavereistani inhoaa sitä (pitävät sisustusta kammottavana ja synkkänä, ruokahalun vievänä ). Mutta mä tykkään, se on ihanan erilainen.

Pippurimylly on klassikko! Kävin siellä jo lapsena :)

Dennis on...no, ei meidän perheen suosikki.

Ikävää, jos et ole onnistunut kasvattamaan jälkikasvuasi niin, että osaisivat käyttäytyä ravintoloissa. Jotkut muut kuitenkin ovat tässä onnistuneet, joten älä suotta ahistu. :)

Viekää ne helkkarin kakaranne mäkkiin tai heseen. Inhottavaa itse maksaa ruoasta ja saada kaupanpäällisiksi kuunnella huutavia pentuja.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Ikävää, jos et ole onnistunut kasvattamaan jälkikasvuasi niin, että osaisivat käyttäytyä ravintoloissa. Jotkut muut kuitenkin ovat tässä onnistuneet, joten älä suotta ahistu. :)

Omat lapseni kyllä osaavat käyttäytyä. Huomannut kyllä olen, että harvan lapset osaavat käyttäytyä ravintoloissa. Veisivät ne helkkarin äpärät silloin heseen.

Teini on aivan ihana paikka ja pian aukeaa myös vaakahuone :D vakkis on kesisin meidän perheen olohuone. Niin ja meidän lasten lempipaikka on Hansan kiinalainen ja azteka

Yhteistyössä