Mikä on hyvä meikkipuuteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anytime takaisin!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anytime takaisin!!

Vieras
Käytin ennen anytimen meikkipuuteria, mutta se on lopetettu eikä niitä saa enää mistään. Mikä olis vastaava tuote? En siis tarkoita meikkivoidetta!! Enkä myöskään pelkkää puuteria.
Ostin sitä olikohan max factoryn vaahtomeikkivoiteen, kuvittelin sen olevan hyvä, mutta ei, se tekee ihon paakkuiseksi. Mistä siis hyvä meikkipuuteri?

Mulle passas Lumenen, se oli oikeasti sellainen mattapintainen, eikä rasvamainen niinkuin nyt oli tämä Nivea minkä hätäpäissäni ostin |O

Mä en ole löytänyt tuota Lumenen tuotetta enää mistään :/
Oli sellainen jota levitettiin joko kostealla tai kuivalla sienellä riippuen siitä miten paljon halus peittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mulle passas Lumenen, se oli oikeasti sellainen mattapintainen, eikä rasvamainen niinkuin nyt oli tämä Nivea minkä hätäpäissäni ostin |O

Mä en ole löytänyt tuota Lumenen tuotetta enää mistään :/
Oli sellainen jota levitettiin joko kostealla tai kuivalla sienellä riippuen siitä miten paljon halus peittää.

MATTE HARMONY Mineraalimeikkipuuteri mä käytän tätä. Onko tämä mitä tarkoitat. Vaalee rasia. Mun mielestä on hyvä!!

joo. lumenen sininen takas kiitos!! :kieh: ja se natural code menee ihan kökköseksi ei yhtään sama!! mut testaa loreal infalliable!! se on musta kiva koostumukseltaan, anytimen ja lumenen tyylinen!!

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mmb:
Kanebo. Hintava, mutta kestää ainakin mulla (pitkälti?) yli vuoden.

Niin avattu tuote säilyy 6kk tai max 12kk, riippuu tuotteesta, mutta ei missään nimessä yli vuotta!

Säilyypä. Mulla kaksi "täyttöä", joista toinen vaaleampi talvikaudeksi ja toinen tummempi kesää varten. Siksi vaikea sanoa, kuinka kauan yksi "puuterikakku" kestää. Mutta ovat kyllä avattunakin säilyy ns. loppuun asti eli mulla parisen vuotta. Terv. nimim. viimeiset kuutisen vuotta Kaneboa käyttänyt

Kanebossa ostetaan rasia, sieni ja itse puuteri. Rasiaa ei tarvitse ostaa kuin kerran, sienen joutuu uusimaan aina silloin tällöin. Itse olen ostanut joko laivalta tai Sokoksesta, jossa tarjouksella aina silloin tällöin. Muistaakseni viime elo- tai syyskuussa => saattaa olla taas (nuo tarjoukset usein toistuvat vuosittain).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo. lumenen sininen takas kiitos!! :kieh: ja se natural code menee ihan kökköseksi ei yhtään sama!! mut testaa loreal infalliable!! se on musta kiva koostumukseltaan, anytimen ja lumenen tyylinen!!

Just tätä lumenen sinistä rasiaa mäkin haeskelen. Ei kai sitä nyt vaan ole menty lopettamaan :o

Yhteistyössä