Mikä on hyvä kantoreppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko miettiny kantoliinan hankkimista?! Musta monipuolisempi, voi kantaa monissa eri asennoissa ja sidonnat kyllä oppii äkkiä vaikka vaikeilta näyttääkin ohjeissa. Mä suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Ootko miettiny kantoliinan hankkimista?! Musta monipuolisempi, voi kantaa monissa eri asennoissa ja sidonnat kyllä oppii äkkiä vaikka vaikeilta näyttääkin ohjeissa. Mä suosittelen!

Mulla on yksi kantoliina, jota silloin tällöin käytetään en le vielä tottunut sitä kovin käyttämään, mutta tuo reppu oli kätevämpi, kaupungireissuilla.
Kuhan vaan olis semmonen hyvä reppu missä on hyvä kantaa.

Patapum on karvalakkimalli. Ajaa asiansa mut sinä ei oo mitään "hienouksia": multa saa äänen Manduca, ja jos sitä ei mistää saa (alka aolla lopppuunmyyty koko maassa) niiin vaihtoehto Yamo tai Ergo.

Manducassa on todella loppuun asti ajatellut yksityiskohdat ja sillä voi kantaa myös vastasyntynyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hei!

Pohdin että kumpi Patapum. Vauva 8kk ja painoa 9,5 kg. Taapero taitaa olla liian iso vielä...vai onko muita kokemuksia?

Riippuu lapsen koosta ja jämäkkyydestä. Miun 8kk meni taaperomalliin paremmin kun vauvamalliin. Ei siinä ole sellasta pakkorajaa joka ylitettävä.

Hieman nostoa..

Tarvitsisin kantoreppua 9kk-> ja varmaan käyttäisin sitä noin 2-3 vuotiaaksi, mikä olisi hyvä reppu tähän tarkoitukseen. Nyt minulla on rintareppu, jossa voin vauvaani vielä kantaa, mutta keväällä pitäisi uusi hankkia noin 5 tunnin metsäretkiä ja ulkoilmatapahtumia varten.

Yhteistyössä