Mikä on hölmöin asia mitä sinulle on sanottu ollessasi raskaana/raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
No mitä tässä päällimmäisenä tulee mieleen on kun mies oli ehtinyt ostaa lempisiideriäni tölkin ennen plussaa, niin hän ehdotti että juon sen pois mutta vain pienissä erissä!!

Hauska olisi kuulla mitä muilla tullut vastaan?

No eräs minulle täysin vieras mies meinasi, että odotan varmasti tyttöä koska tyttöjä odottaessa perse leviää. Tyyppi ei tosiaan ollut nähnyt minua ennen raskautta, ja olin itseasiassa laihtunut huomattavasti ennen raskautta ja sen aikana, joten perse oli kyllä ennemminkin kaventunut

No se tuntui minusta hölmöltä. Ihmettelin meinasiko hän tosiaan että juon alkoholia raskaana? VAikka tosiaan pienissä erissä tuskin vakavaa haittaa saisin aikaan nin en kyllä todellakaan juo edes pienissä erissä.

Pesky Pixie! Eikä! Ihme tyyppi.. Toivottavasti pistit sille jauhot kurkkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
ei tuossa siideri juomisessa ollu mitään hölmöä. jois desin päivässä niin kauan kuin se loppuu...

No mutta yök. vanhaa siideriä? Mutta juu ei ole mulle vaikka tiedän muutaman joka maistelee juomisia raskaanakin.

En pystyisi.

Ihmiset nyt juttelee kaikenlaista ja mä pahoitan mieleni tosi harvoin.

useimmiten ihmiset kysyvät, että tiedetäänkö kumpi on tulossa ja koska meillä on jo poika, niin olisi varmaan niin kiva saada tyttö... No joo, mutta aika sama tuo on kuitenkin. Jos vastaan näin ympäripyöreästi, niin siihen perään usein sanotaan, että pääasia on kuitenkin, että lapsi on terve... No joo, mutta en minä sitä vauvaa silti hylkäisi ja laitokselle jättäisi jos joku sairaus ilmenisikin! Eli se on musta outoa, ja olen siihen vastannutkin edellä mainituin sanoin.

Ei ole kyllä mitään hölmöä sanottu. mutta tuosta alkoholista. että ei tuo 1 siideri varmaan mitään olisi haitannut. itse olin vetännyt perseet ennenkuin sain tietää että olin raskaana.

Pomo tuumasi ensimmäisenä että "voi ei!" kun kerroin olevani raskaana. Ymmärsi sitten myöhemmin kyllä onnitellakin. Mutta tuo oli spontaani ja aito reaktio hänen ajatuksistaan..

haha! Mahtavia..

Odottelen vaan millaisia kommentteja tulee kun kerrotaan hieman pidemmällä perheelle ja tuttaville tulevasta pienokaisesta.

Tosiaan toi "pääasia että on terve" särähtää kyllä minunkin korvaan. Sairaita lapsia on molemmilla puolilla sukua ja on kyllä huomannut että ihmisten on vaikea keksiä sanottavaa kun kuulee että lapsi ei ole terve.

Alkuperäinen kirjoittaja outi:
Miehelle "imetysliivit" oli ilmeisesti tuntematon käsite. Kysyi kaupasta tullessani että "niin semmosetko joista saa ne veräjät auki?"

Tuota... mitä eroa niillä imetysliiveillä sitten on tavallisiin? :snotty:
(ja vaikka en tiedä niin ihan nainen olen.. ainakin fyysisen ulkomuodon perusteella.. )

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Miehelle "imetysliivit" oli ilmeisesti tuntematon käsite. Kysyi kaupasta tullessani että "niin semmosetko joista saa ne veräjät auki?"

(ja vaikka en tiedä niin ihan nainen olen.. ainakin fyysisen ulkomuodon perusteella.. )

Useimmista malleista saa tosiaan sellaiset luukut auki edestä, ettei tarvitse rintaa kaivaa mistään esiin.

työharjottelussa olin esikoista oottaessa (la kesällä) ja ohjaaja tuumas, että "mites sun elämä nyt sitte menee, kun ei sua kukaan ota kesätöihinkään, kun saat vauvan?!" Juu ihan äiti ajattelin olla kesällä ja vieläpä erittäin toivotusti ja odotetusti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haha! Mahtavia..

Odottelen vaan millaisia kommentteja tulee kun kerrotaan hieman pidemmällä perheelle ja tuttaville tulevasta pienokaisesta.

Tosiaan toi "pääasia että on terve" särähtää kyllä minunkin korvaan. Sairaita lapsia on molemmilla puolilla sukua ja on kyllä huomannut että ihmisten on vaikea keksiä sanottavaa kun kuulee että lapsi ei ole terve.

niinpä, ja jos terve lapsi olis jonkinlainen onnellisuuden tae, niin minkähän takia Suomessa on eroluvut niin korkealla?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja No:

Useimmista malleista saa tosiaan sellaiset luukut auki edestä, ettei tarvitse rintaa kaivaa mistään esiin.

aivan, aivan, eli niistä siis saa "veräjät auki"

Jotain liittyen synnytykseen, että en kuulemma voi synnyttää ilman pahoja repeämiä tai synnyttää alakautta ollenkaan. Koska olen lyhyt ja pieni muutenkin, 40/155.

Jotkut ilmeisesti tietää näistä asioista paremmin kuin ammattilaiset ;)

Ps. 2 lasta synnyttänyt normaalisti alakautta, toinen ilman repeämiä..

Uusimmat

Yhteistyössä