Mikä on H&M:n postimyynnin alennusnumero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sopuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sopuli

Vieras
Te siis joilla on kevätkuvasto, mikä on se alenumero millä saa sen 10% alea?
Jeeeeelp! Sain kuvaston naapurilta ja nyt olen tilailemassa mutta alennusnumero puuttuu :D
Kiitos!

mulle tuli tänään tällänen sieltä s.postiin:

hyödynnä nyt tarjouksemme - 25 % alennusta vapaavalintaisesta tuotteesta antamalla alennusnumero 8267 kun tilaat Shop onlinesta tai kuvastosta. Tarjous koskee uusia tilauksia, jotka tehdään viimeistään 3.11.2008. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Kiitokset! Tilasin sit yli 200e edestä vaatetta! Harmi vaan kun ne tulee vasta viikolla 01 eli tammikuussa.... Mutta aivan ihania hello kitty-vaatteitta löytyi tytöille ja pojalle Salama mcQueen farkut + paitoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:
Jeeeeelp! Sain kuvaston naapurilta ja nyt olen tilailemassa mutta alennusnumero puuttuu :D
Kiitos!

en löytänyt mitään koodia oli vaan et tilaa lomakkeella tai netin tilauslomakkeella. tuotteet saa tammikuussa. ja tuotteita ei löydy netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:
Kiitos!

en löytänyt mitään koodia oli vaan et tilaa lomakkeella tai netin tilauslomakkeella. tuotteet saa tammikuussa. ja tuotteita ei löydy netistä.

Mä tilasin kans netin kautta.
Laitoin ne tilausnumerot siihen netissä olevaan tilauslomakkeeseen ----> http://shop.hm.com/fi/orderform ja siirsin kassalle.

Yhteistyössä