Mikä olisi sopiva tuntiliksa opiskelijatyttöselle lasten hoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee*3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee*3

Vieras
Pääsisin töihin viikoksi sopivasti syyslomien aikaan.Eli tämä opiskelija pääsis silloin meille lapsia kattomaan.7 tuntia päivässä 5:n päivän ajan.
Paljonko olis sopiva tuntiliksa?
Hän on ollut meillä aiemminkin satunnaisesti mut ei meillä ole ollut mitään tiettyä tuntitaksaa vaan omantunnon mukasesti olen antanu,4-5 ?/h.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Kuinka monta lasta hoidettavana ja kuuluuko tehtäviin myös ruuan laitto tms?

3 lasta,eskari-ikäinen (kotona on sen viikon,syysloma),3,5v ja 1v joka ei vielä kävele.
Ruoanlaittoa jossain määrin,ei välttis joka päivä,jos mä ehdin tehdä edellisenä iltana seuraavalle päivälle.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee*3:
Pääsisin töihin viikoksi sopivasti syyslomien aikaan.Eli tämä opiskelija pääsis silloin meille lapsia kattomaan.7 tuntia päivässä 5:n päivän ajan.
Paljonko olis sopiva tuntiliksa?
Hän on ollut meillä aiemminkin satunnaisesti mut ei meillä ole ollut mitään tiettyä tuntitaksaa vaan omantunnon mukasesti olen antanu,4-5 ?/h.

Hoitaisitko itse toisten lapsia tuolla hinnalla? Minä maksan Väestöliiton hoitajalle 14,50 tunti, tosin lapsia on kolme. Muille hoitajille en edes lapsia jättäisi.

Erittäin kiitollinen on ollut tosta 4-5 ?/h.Joka kerta olen kysyny että riittääkö nyt varmasti ni kyllä on ollut kiitollinen tyttö,joka kerta tullut mielellään uudestaan.

No riippuu hieman millainen se on kuka tulee hoitamaan siis kuinka vanha. Jos on joku 15v, niin antaisin jonkun 5e/h, koska tulee suoraan pimeästi. Jos taas on vanhempi ja esim. täysi-ikäinen niin kyllä tuo MLL:n palkka tulisi maksaa.

Itse maksan omille sisaruksilleni, jos kattovat lapsia hetken (esim. pari tuntii) vähintään 5 euroo tunti. Saatan laittaa enemmänkin jos ovat rahapulassa. Itse hoidin kymmenen vuotta sitten tätini muksuja n.6mk tuntipalkalla. Mut se suoraan sanoen tuntu ihan orjapalkalta. Lapsia oli kolme ja olivat aikamoisia superhyper kiukuttelijoita. En olis silloin halunnut edes niitä vahtia, mutkun äiti pakotti. Sanoi, että täti hoitaa sitten minun lapsia, kun olen aikuinen. Mutta eipä ole hoitanut, kun kerran (vaikka on yhden kummi). Siitäkin maksoin 50 euroo, kun hän on yksityinen perhepäivähoitaja, niin otti multa saman liksan kun muiltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Erittäin kiitollinen on ollut tosta 4-5 ?/h.Joka kerta olen kysyny että riittääkö nyt varmasti ni kyllä on ollut kiitollinen tyttö,joka kerta tullut mielellään uudestaan.

Siinä tapauksessahan se on sitten varmaan hyvä summa. Ja kyllähän 150? on iso raha varmasti opiskelijalle kuin opiskelijalle :)

Yhteistyössä