Mikä olisi sopiva rangaistus mamulle joka pahoinpiteli törkeästi suomalaisen kansallissankarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakkoa vai vankeutta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sakkoa vai vankeutta?

Vieras
Paatero Ylelle: Ben-Amorin tapaus selvä pahoinpitely
5.9.2012 19:31 | 4 |
STT Poliisiylijohtaja Mikko Paatero sanoo Ylelle pitävänsä Semir Ben-Amorin otteita lehdistössä olleiden tietojen perusteella selvänä pahoinpitelynä.

Hän ilmaisee myös olevansa eri mieltä SM-liigan toimitusjohtajan Jukka-Pekka Vuorisen kanssa siitä, että nujakka pitäisi poliisitutkinnan sijaan selvittää vain urheilun oman kurinpidon piirissä.

"Kun hanskat heitetään jäähän ja ruvetaan tarkoituksella vahingoittamaan toista, miten se voisi olla urheilun oma asia", Paatero sanoo Ylelle.

Paatero pitää nujakkaa väkivaltaisuudessaan erityisen vakavana. Jokerien Ben-Amor torppasi lauantaina European Trophy -ottelussa HIFK:n Ville Peltosen nurin keskialueella ja sen jälkeen takoi häntä paljain nyrkein laidan vieressä.

Peltonen sai tilanteesta aivotärähdyksen.

"Kyllä yhteiskunnalla tällä hetkellä on selvä nollatoleranssi väkivaltaan ja pahoinpitelyyn. En ymmärrä, miksi jääkiekko olisi tästä poikkeus

Nimenomaan!

Mä en ajattele näin vain tästä tapauksesta vaan ylipäätään on erittäin kyseenalaista että muuten hienoon lajiin on pesiytynyt tällainen väkivaltakulttuuri. Ihmiset menevät otteluihin ihan vaan sillä toiveella että rähinä syntyisi.

[QUOTE="Sheddon";27086480]Nimenomaan!

Mä en ajattele näin vain tästä tapauksesta vaan ylipäätään on erittäin kyseenalaista että muuten hienoon lajiin on pesiytynyt tällainen väkivaltakulttuuri. Ihmiset menevät otteluihin ihan vaan sillä toiveella että rähinä syntyisi.[/QUOTE]

En mä ainakaan mene jäkismatsiin sillä mentaliteetilla, että näkisin tappeluita. Nyrkkeilymatsit on asia erikseen ja ainakin mä menen hallille katsomaan hyvää jääkiekkoa, enkä turpaan mätkimistä.

Yhteistyössä