mikä olisi reaktiosi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
oltiin kaverin kanssa syömässä ravintolassa ja mukana oli pieni vauva joka oli vaihtelevasti kummankin sylissä ja molemmat käänneltiin ja väänneltiin että saatiin syödyksi. laskun aikaan tarjoilija alkaa ihastelemaan: teillä on niin ihanan rauhallinen vauva kun antoi teidän syödä rauhassa. Yleensä siinä vaiheessa kun vanhemmat alkaa syödä alkaa vauvakin kitisemään mutta ei vaan teillä :D

sain pidettyä naaman peruslukemilla ja ulkona samaan ääneen, näin sitä yleistetään heti naispariksi :laugh:
 
No mua ainakin vaan naurattais, mitäpä siitä jos joku näin luulee! :laugh: Olisin lähinnä iloinen (ja hämmästynyt) siitä, että näin luontevasti nykyään naispareihin suhtaudutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
no entäpä jos tarjoilija vain yleisesti ottaen teititteli? eikä tarkoittanut teitä parina. itse ainakin puhun kaikille asiakkaille noin...

jos saan laskun ja silloin sanotaan sinulle olisi tässä jne... koko palvelutapahtuman ajan käytetään sinä muotoa ja sitten vetästään se Te puheeseen :D
 
Ei se teitä naispariksi varmaan luullut. Kunhan teititteli, kun ei edes tiennyt kumman lapsi oli kyseessä jos molemmat oli sitä hoitanut. Itsekin olisin varmaan vastaavassa tilanteessa teititellyt, varsinkin palveluammatissa.
 

Similar threads

Yhteistyössä