Mikä olisi hyvä nokkamuki ihan pienelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelijamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelijamamma

Vieras
Ongelma on tämä; vauva on 4 kuukautta ja täysin rintamaidolla vielä. Joudun opiskelujeni takia olemaan poissa kotoa 3-4päivää kuussa, jolloin isä hoitaa vauvan. Alusta asti pullosta syöminen on ollut taistelua, eikä ole kiva että aina isä pientä kotona huudattaa nälässä. Neuvolassa kehottivat ottamaan jo nokkamukin käyttöön ja tarjoamaan lypsetyn maidon siitä. Mutta kaupassa noita kattelin, enkä osannut päättää mikä olisi hyvä noin pienelle??!! Tuttipulloja kun meillä on jo joka merkkiä ihan käyttämättä, en haluaisi samaa kokoelmaa nokkamukeista =). Apuja?

Kannattaa ottaa ihan sellanen tosi perus missä ei ole tippalukkoa. Noin pieni ei välttämättä ymmärrä imeä siitä. Sellasesta missä on pelkät reijät voi hörpyttää tosi helposti.

älä ainakaan ota kova nokkasta mukia, siis sellasta ainakaan mistä se juoma valuu ulos. jotkut on täällä kehunu sitä taikamukia (6kk) missä pitää vähän imeä tai puristaa. meillä itellään oli käytössä tupperin nokkamuki.

Meillä vauva 4,5kk ja ei suostu pullosta ottamaan. Paripäivää sitten kokeilin nokkamukista ja onnistui. Mallina meillä Nuk first choise. Siinä on irrotettavat kahvat ja venttiilinokka.

Ikean sellaiset vähän sammakon näköiset on tosi hyvän mallisia sitten myöhempääkin aikaa ajatellen (kun lapsi itse kippaa mukia). settiin kuuluu nokkamuki, lautanen, ruokalappu ja lusikka eikä montaa euroa maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vauva 4,5kk ja ei suostu pullosta ottamaan. Paripäivää sitten kokeilin nokkamukista ja onnistui. Mallina meillä Nuk first choise. Siinä on irrotettavat kahvat ja venttiilinokka.

Mä kyselin samaa täällä eilen (vai toissapäivänä?) ja ostin sitten lopulta juuri tuon :)

meillä ei neiti vain oo tajunnut vielä miten siitä mukista saa vettä, pureskelee vaan nokkaa muttei tajua imeä. Oon nyt eilen ja tänään koittanut muutaman kerran. Kauankohan mahtaa mennä että tyttö tajuaa miten siitä on tarkoitus juoda :D

Alkuperäinen kirjoittaja vink:
Ikean sellaiset vähän sammakon näköiset on tosi hyvän mallisia sitten myöhempääkin aikaa ajatellen (kun lapsi itse kippaa mukia). settiin kuuluu nokkamuki, lautanen, ruokalappu ja lusikka eikä montaa euroa maksa.

Meil tää setti ja tyttö 4kk alkaen ite juonu tuosta nokkiksesta. Tuossa ei kyl mitään 'tippalukkoo' oo mut aika hyvin neiti oppi itse juo ym.
nyt 7kk homma täysin hallussa..:p

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

Mä kyselin samaa täällä eilen (vai toissapäivänä?) ja ostin sitten lopulta juuri tuon :)

Ai en huomannut =) tai ei ketjua löytänyt haku... Onko jo koekäytetty? Tuota ajattelinkin jo kaupassa,mutta jäi mietintään vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

Ai en huomannut =) tai ei ketjua löytänyt haku... Onko jo koekäytetty? Tuota ajattelinkin jo kaupassa,mutta jäi mietintään vielä.

muokkasinkin tuota vastausta eli lue ylempää :)

Yhteistyössä