Mikä olisi hyvä kapselikeitin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdsasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdsasa

Vieras
Nyt, siis kun OLEN OSTAMASSA (= älkää alkako vängätä tästä, pliis) kapselikeitintä, niin mikä olisi hyvä merkki, toimiva laite ja hyvä valikoima kaffeja?

Ja selitys: juon kahvia yleensä kaksi kertaa viikossa. Asun yksin lasteni kanssa.

Nespresso, jossa erillinen maidonvaahdotin (esim U-milk). Kapselit täytyy tilata nettimyynnistä tai ostaa helsingissä olevasta nespressokaupasta, mutta ovat ne sen arvoisiakin ja erilaisia makuvaihtoehtoja löytyy, jos siis tykkää kunnollisesta kahvista. Kahville tulee saman verran hintaa kuin esim. pauligin kapselikahville.
Vinkki: Lämmitä "teevesi" kuumaksi ja sotke n. 30ml kuumaa vettä kaakaojauheet. Lisää maidonvaahdottimella lämmittämäsi ja vaahdottmasasi maito. Saat huippuhyvää kaakaota, josta lapset varmasti pitävät myös.

Dolce guston keitin mut joku muu kuin piccolo ( se pingviini).
Meillä rupes ajan kanssa fuskaamaan se tulppa vesisäiliön vastakappale on pöytää vasten piccolossa toisin kuin muissa malleissa.

Se on ihan jees peli ja kapseleita saa about lähi k-marketistakin ja alepasta. Ja hinta on kohtuullinen varsinkin jos ei juo niin hirveesti.

Tällä hetkellä dolcen omassa kaupassa melody keitin maksaa 49€

Nespressolla hyvät valikoimat makuja ja maitosäiliö helppo irrottaa ja säilöä jääkaapissa. Nespresson keitin ollut nyt 3vuotta ja ainoa mikä on kestänyt ja helppo pitää puhtaana.Aiemmin ollut 3 eri konetta joissa paineet hävinneet reilussa vuodessa. Netistä olen tilannut katselin ja tulleet usein jo seuraavana päivänä tai viimeistään 2 päivässä.

Ostat myllyn ja kahvin papuina, jauhat vain tarpeen mukaan, niin saat kunnollista kahvia ja halvemmalla. Sain lahjaksi Nespresso lattissiman ja ison valikoiman kapseleita. Sitä kuraa ei voi sanoa kahviksi. Itse juon myös viikossa vain vähän kahvia, mutta kunnollista.

Yhteistyössä