M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihana, et jollain on huumorintajua!! En osaa suositella pukuja...sillä olen reiman kannalla, mutta siihen syy... sisaret saa käyttää samaa pukua jos ja kun puku kunnossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihana, et jollain on huumorintajua!! En osaa suositella pukuja...sillä olen reiman kannalla, mutta siihen syy... sisaret saa käyttää samaa pukua jos ja kun puku kunnossa...
Tämä on totta, meillä on myös Reimatecia ja ne on pysyneet tosi hyvänä. Tänä syksynä kuitenkin ajattelin asian niin, että kun meille ei ole enää vauvoja tulossa, ostan täksi lyhyeksi syysajaksi ennen toppapukuja ihan tavallisen ulkoilupuvun, me ei ulkoilla kaatosateella tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nehän olis hyvii ne reimat mut kun ei ole opiskelijalla varaaJos lainalla ostais
![]()
meillä kanssa, tai on oikeastaan molempia sekä tavallista pukua ja vedenpitävää, tykkään käyttää kuriksia+ tavallista koska puku säilyy hyvänä, lapsi ei kastu ja kurikset helppo puhdistaa...Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Olenko mä ainoa kuris-fani? Ne on ainakin vedenpitävät ja tulevat ei-kalliin-haalarin kanssa halvemmaksi kuin Reimatec.