Mikä olis sellaanen perushyvä syksypuku 1-2vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin tytölle 1,5 v nyt Halpa-Hallista kaksiosaisen vaaleanpuna-ruskean ulkoilupuvun! Se on tosi nätti ja oikein hyvän oloinen, oli jotenkin pintakäsiteltykin. Maksoi 26,90 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osta mahdollisimman halpa niin ei kestä kauaa...

:D

ihana, et jollain on huumorintajua!! En osaa suositella pukuja...sillä olen reiman kannalla, mutta siihen syy... sisaret saa käyttää samaa pukua jos ja kun puku kunnossa...

Tämä on totta, meillä on myös Reimatecia ja ne on pysyneet tosi hyvänä. Tänä syksynä kuitenkin ajattelin asian niin, että kun meille ei ole enää vauvoja tulossa, ostan täksi lyhyeksi syysajaksi ennen toppapukuja ihan tavallisen ulkoilupuvun, me ei ulkoilla kaatosateella tms.

Mä ostin viime keväänä naperon välikausihaalarin, silloin ei poika vielä niin paljon möyrinyt ulkona,nyt tässä huomasin että sepä ei ole vedenpitävä..täytynee kurikset ostaa lisäksi. mutta oli halpa, 25euroa. ja tottahan se on,että kauaa se ei mahdu päälle,siksi ei minun kukkaro reimaa kestä vaikka mieli tekisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osta mahdollisimman halpa niin ei kestä kauaa...

:D

ihana, et jollain on huumorintajua!! En osaa suositella pukuja...sillä olen reiman kannalla, mutta siihen syy... sisaret saa käyttää samaa pukua jos ja kun puku kunnossa...

Tämä on totta, meillä on myös Reimatecia ja ne on pysyneet tosi hyvänä. Tänä syksynä kuitenkin ajattelin asian niin, että kun meille ei ole enää vauvoja tulossa, ostan täksi lyhyeksi syysajaksi ennen toppapukuja ihan tavallisen ulkoilupuvun, me ei ulkoilla kaatosateella tms.

Me taas luontoihmisiä rämmitään kelissä ku kelissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Olenko mä ainoa kuris-fani? Ne on ainakin vedenpitävät ja tulevat ei-kalliin-haalarin kanssa halvemmaksi kuin Reimatec.
meillä kanssa, tai on oikeastaan molempia sekä tavallista pukua ja vedenpitävää, tykkään käyttää kuriksia+ tavallista koska puku säilyy hyvänä, lapsi ei kastu ja kurikset helppo puhdistaa...

Yhteistyössä