Mikä olis hyvä suoristusrauta hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Osaisko joku suositella suoristusrautaa Netanttilan tai Hobby Hallin valikoimista? Mielellään siis joku alle 45?.
Mulla ei oo aikaisempaa kokemusta koko vehkeestä, niin en tarvi mitään huippukallista vekotinta.

Minä ostin kesällä Babyliss:n muotoiluraudan jolla siis voi sekä suoristaa, että kihartaa. Lisäksi se on wet 'n dry mallia, eli sillä voi muotoilla myös märkää hiusta= et tarvi erillistä kuivausta. Hintaa tuolla laitteella oli 39,90 Anttilassa, eli ei mikään kallis ja toimii todella hyvin. Etsiskelin silloin kesällä netistä noista raudoista tietoa ja ammattilaisfoorumilla suositeltiin nimenomaan Babyliss- merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja H:
No ei ainakaan Wella! Toimi kunnes takuu meni umpeen... ostin kampaajalta kun NIIN hyväks sen kehui. Joo ja maksoin siita reilu 100e... :(

En tiedä voiko noita rautoja mitenkään korjata, mutta vaikka takuu oliskin menny umpeen niin voi yrittää saada hyvitystä. Varsinkin noinkin kalliin tuotteen kohdalla.

Mulla on tuttu jolla on tuo ghd rauta omassa käytössä, on itse kampaaja ja kehu sitä kovasti.
En kuitenkaan nyt tarvitse mitään huippurautaa, kun vasta harjottelisin sen käyttöä.

Tuo babyliss olis nyt yks vaihtoehto, mutta onko esimerkiks noista Remington merkkisistä mihinkään?

En minäkään ole ghd:n jälkeen muuta kelpuuttanut, paras mikä löytyy. Maksoin omastani 220e. Mutta babyliss on kyllä ihan ok vaihtoehto, jos haluaa pienemmän budjetin ratkaisun. Remingtonkin ihan ok.

Mä himoitse vielä mini-ghd:ta, uuh. Palkkapäivää odotellessa.

Yhteistyössä