Mikä olis hyvä musiikkipuhelin?

Mulla on vuodesta -95 ollut ericssonin luureja ja nyt käytössä w800i, oikein oiva kapistus. Toimii mp3 soittimena, muuttaa itse levyt mp3 muotoon kun laitan koneen kautta musaa menemään ja mahtuu paljon musiikkia ihan alkuperäiselle muistikortille.
Suosittelen =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
samsung on hyvä. mallia en muista mikä oli mut sellanen mp3 soittimen näköinen

Mul on nyt Samsung mut mä en tykkää..on ollu 3 kk,lenkil ärsyttää ku haluu vaihtaa kappaletta i pitää kaivaa puhelin taskusta ja alkaa sielt vaihtaa,koska kuulokkeissa on nappula mil ei tee mitää.Eikä siis vika oo kuulokkeissa,meil on tytöl sama luuri ja sil ihan sama homma...se on vaa kaunis koristus kuulokkeissa..höh...

Alkuperäinen kirjoittaja loru:
mikset vaan osta mp3 soitinta? ei maksa montaa kymppiä tommonenkaan giganen MuVo mikä mullakin on ja on helppo ja hyvä käyttää.

Mulla on sellanen,mut mun mielest on helpompi kuunnella puhelimella ihan sen takia että joudun kuitenkin ottaa puhelimen mukaan(jos tytölle tulee asiaa) ja sit tulee kokoajan vilkuiltuu soiko se,sitä värinää ku ei aina huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
mikset vaan osta mp3 soitinta? ei maksa montaa kymppiä tommonenkaan giganen MuVo mikä mullakin on ja on helppo ja hyvä käyttää.

Mulla on sellanen,mut mun mielest on helpompi kuunnella puhelimella ihan sen takia että joudun kuitenkin ottaa puhelimen mukaan(jos tytölle tulee asiaa) ja sit tulee kokoajan vilkuiltuu soiko se,sitä värinää ku ei aina huomaa.

no sitte:) mun mielestä parhaat äänenlaadut on joissain nokioissa minkä malleja en muista:) mut muuten en nokiaa ottais mistään hinnasta. vannon samsungin nimeen:D

Yhteistyössä