MIKÄ noita miehiä vaivaa!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero tulee pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ero tulee pian

Vieras
Yksi äiti täällä kirjoitti,että hänen miehensä valittaa ruuasta ,mutta minun aikuinen (30-v) mies heitti toissapäivänä ruuat haarukalla kattoon(Lampun viereen jäi kiinni) kun oli muka vain kalapuikkoja,perunoita ja tillikastiketta.KAMALAA ruokaa kuulemma.Ja tuo tyttö 2,5-v katseli siinä vieressä.
Katossa ovat kiinni vieläkin ja minä en niitä sieltä siivoa.

Missä tuollaisia miehiä oikein kasvaa, onneksi ei ainakaan täällä päin! Meillä se on useimmiten mies, kun laittaa ruuat ja laittoipa ruokaa kumpi vaan, niin aina muistetaan ruuanlaittajaa kiittää ja useimmiten myös kehua, kuinka hyvää oli.

:laugh: :laugh: Joillain mies on lapsi ja joillain näköjään on kotona ihan eläintarha. Mua rupeis kyllä makkarin puolella tommoset henkilöt naurattaan, ois aika vaikeeta ottaa tosissaan tollasta miestä, enpä taitais haluta seksiä sitten lainkaan. Miten tuollaista voi kunnioittaa?

Kamala mies. Tai siis teki kyllä pahasti.. Mä loukkaantuisin tollasesta ikuisiksi ajoiksi :/

Mut onhan sitä ihmiset väsyneitä ja masentuineita ja sillon voi tehdä mieli raivota kaikesta.. Jos toistuu niin mies hoitoon tai vaihtoon!! :-

Mä en voi oikeesti ymmärtää tuollaisia miehiä. En vaan voi. Ihan uskomatonta. :o Mä teen meillä ruuan joka päivä(jos en oo töissä). Mies onneks on melkeen kaikkiruokainen mutta jos on jotain ruokaa mistä ei tykkää niin kyl se sitä kohteliaasti ainakin vähän ottaa ja sit täyttää mahansa vaikka leivällä. Muttei missään nimessä ala kiukkuilla tai heitellä kattoon!!! Kuka aikuinen nyt viskoo ruokaa kattoon,varsinkin jos lapsi vielä vieressä... :headwall: Toki ei kukaan kaikesta ruuasta tykkää mutta jotain käytöstapoja nyt sentään....

En minä tuota jaksa enää katsoakkaan.Mietin vaan kuumeisesti miten helpoiten eroon pääsen(naimisissa ollaan).
Muutenkin raivoaa kaikesta pienestä ja saan tytön kanssa sukkasillani hiipiä ettei herra hermostu.Itse en viitsi mitään poikittaista sanoa kun muutenkin on jo niin hermona.
Ikinä ei ole mikään hällä hyvin aina jokin tökkii ja siihen pitää lohdutukseksi kaljaa sitten juoda.
Meillä on niin kivaa ja rauhallista kun mies töissä tai pois kotoa.

Voi hel... Siis että iso mies osaa olla lapsellinen!

Meillä jos mies sattuu napisemaan ruuasta (sitä sattuu nykyään TODELLA TODELLA harvoin) sanon, että kuka on käskenyt syödä, tekee itse jos siltä tuntuu :whistle: Joskus muinoin saattoi nousta pöydästä ja jättää uhmatakseen syömättä, mutta sehän ei ole minun ongelmani. Nykyään ei uskalla nalkuttaa ruuasta, syö kiltisti mitä eteen laitetaan :kieh:

Mää rupeen ainakin ihan sikapossuks jos joskus joutuu täst nykysest parisuhteest luopuu ja alottaa uuden kun näkyy tytöt alistuvan kaikennäköseen ja passaa vaan vaikka pettäis, löis, valittais, vaatis eikä itte ikinä osallistuis mihinkää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ero tulee pian:
Yksi äiti täällä kirjoitti,että hänen miehensä valittaa ruuasta ,mutta minun aikuinen (30-v) mies heitti toissapäivänä ruuat haarukalla kattoon(Lampun viereen jäi kiinni) kun oli muka vain kalapuikkoja,perunoita ja tillikastiketta.KAMALAA ruokaa kuulemma.Ja tuo tyttö 2,5-v katseli siinä vieressä.
Katossa ovat kiinni vieläkin ja minä en niitä sieltä siivoa.

Olen vanhanaikainen ja niuha nainen tällaisissa asioissa. Meillä kenellekään, joka käyttäytyisi noin, ei katettaisi lautasta pöytään eikä varattaisi ruokaa edes jääkaappiin ennen katon puhdistusta ja pitkällisiä ja ankaria katumusharjoituksia.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja ero tulee pian:
En minä tuota jaksa enää katsoakkaan.Mietin vaan kuumeisesti miten helpoiten eroon pääsen(naimisissa ollaan).
Muutenkin raivoaa kaikesta pienestä ja saan tytön kanssa sukkasillani hiipiä ettei herra hermostu.Itse en viitsi mitään poikittaista sanoa kun muutenkin on jo niin hermona.
Ikinä ei ole mikään hällä hyvin aina jokin tökkii ja siihen pitää lohdutukseksi kaljaa sitten juoda.
Meillä on niin kivaa ja rauhallista kun mies töissä tai pois kotoa.

Ihan oikein. Jätät ainakin kokeeksi miehen muuttuuko ääni kellossa. Tuo tempaus (ruoan kattoon nakkaaminen) on jo naisen nöyryyttämistä.

ootkohan aapee mun sisko??
Ainakin tuo kuulostaa just siskon mieheltä, siellä kun käy kylässäkin, niin pitää osata aina oikeet sanat valita, ettei herra vaan loukkaannu ja lähe ovet paukkuen menemään (siksipä niin harvoin vieraillaankin)

Sisko ja lapsi ovat aina ku n kusi sukassa, ettei ikä vaan hermostu, ukko menee joka vkl ryyppäämään (ja pettämän) sisko hoitaa kodin ja lapsen ja oottaa kiltisti kotona suolapalan kanssa aamuyöllä kun ukko tulee kotiin!

Vaikee on vierestä kattoo tuommosta, mut eihän toisen puolesta voi elämää elää...eikä päätöksiä tehdä!

Yhteistyössä