Mikä noissa MUKSU ruuissa oikein on?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynytpuklupyykkiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynytpuklupyykkiin

Vieras
Mun tyttö pulauttelee ainoastaan sen jälkeen todella paljon, kun on syönyt kyseisen merkin hedelmä- tai ruokasosetta! Pilttiä kun syö niin ei mitään ongelmaa... Mitä eroa noissa muka on??

mä en tiedä mikä on mutta meidän todella kaikkiruokainen tyttö on kieltäytynyt lähes kaikista muksun ruoista... pienenä oksentelikin niitä hedelmähyvä, hedelmäralli, tms. nimisiä ulos. Ja itse maistettuani, ei ne kyllä hyviä ole tosiaankaan.

jaa- a ? en tiedä, mutta minusta ne on jotenkin "ällöimpiä" lastenvalmisruuista.
vaikka se tyttönen niissä mainoksissa onkin aivan suloinen ja ihana,niin ne muksuruuat ( etenkin ne "isommat" purkit ) on ihan kamalia.

Ahaa! Nimittäin muksupuuro meillä menee alas, mutta kaikki muu lentää pihalle.. Meni tosi kauan ennen kuin hoksasin koko ongelman. Mutta noista ruuista tuo raju pulauttelu johtuu, kun tajusin jättää ne pois!

Ja hyvin syövä on ollut aina, eli ei ole nirsoillut kyseisistä ruuista... Pari viikkoa sitten ostettiin sellanen 6-päkki hedelmärallia ja huomasin, että kokoajan saa olla pyyhkimässä pukluja pois vaatteista ja joka paikasta tosi isoja määriä. Posket myös vähän joskus punoitti ja leukaan tuli näppyjä...

hyi muksu ruuat on jotenkin ällöjä. se koostumus on jo jotenkin kummalinen. ei mennyt esikoisella alas ollenkaan ja tälle tokalle en ole edes koittanut kun alkanut itseä ne ällöömään. muksu puurot kyllä menee.

Yhteistyössä