U
utelias urpå
Vieras
mikä sen tyypin nikki oli joka oli laittanut jonkun tuntemattoman vauvan kuvan profiiliinsa ja kertoi muutenkin höpöjä, vieläkö palstailee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:olikohan se makulaku tai joku sellainen, oikaiskaa jos olen väärässä
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
Niinhän sitä sanotaan, tää oli varmaan se asia mistä mua yritettiin varoittaa..!!! :headwall: Eli provoksi haukkuminen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
Niinhän sitä sanotaan, tää oli varmaan se asia mistä mua yritettiin varoittaa..!!! :headwall: Eli provoksi haukkuminen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...!![]()
no en luullutkaan että se olet sinä...mutta nyt hieman epäilykset kyl herää...