Mikä niissä yhden yön jutuissa on niin pahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeanie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeanie

Vieras
Varsinkin naisilla. Millä tavalla se, että harrastaa seksiä vain vakavasti otettavien juttujen kanssa tekee yhtään mistään hienompaa ja arvokkaampaa kuin se, että harrastaa satunnaista seksiä? Ja mikä siinä on velä erityisen upeata ja ihailtavaa, jos on ollut koko elämänsä vain yhden ja saman ihmisen kanssa?:o

Mietin vain. Mulle molemmat vaihtoehdot ja kaikki välimuodot on ihan samalla viivalla. Jos on kaksi saman ikäistä naista ja toinen on ollut monta vuotta vain yhden ihmisen kanssa, vaikka ekan seurustelukumppanin ja toinen harrastaa yhden yön juttuja ja miehiä on ollut, niin en arvosta yhtään enempää sitä pitkässä suhteessa olevaa. Yleensähän sitä kuuluisi pitää parempana jostain syystä. Mutta mikä on se syy?

Ja sit vielä toinen juttu. On hyvä tehdä pelisäännöt niin selviksi kuin mahdollista ennen yhden yön juttua. Mut sit jos toinen haluaakin sen yön jälkeen enemmän ja toinen ei, niin aina se, joka ei halua enempää, on se paska. Eikö aikuisen ihmisen pitäisi ihan itse ottaa vastuu siitä, mihin lähtee mukaan? Miksi pitäisi aina haluta enemmän?

Ei mitään pahaa. Kun kyseessä kaksi aikuista, vapaata ja halukasta ihmista ja pelisäännöt molemmille selvät, niin yhden illan jutut on ihan ok. Mä olin sinkkuna 7 vuotta, mutta en kyllä selibaatissa. Nykyisin onnellinen yhden miehen nainen. En pidä itteesni minään jakorasiana, vaikka joskus sinkkuna pidinkin hauskaa. Mulle seksuaalisuus on tarve siinä kuin moni muukin asia.

Yleisen käsityksen mukaan tämä varattu pitkässä suhteessa oleva nainen on kaikin puolin vakaampi kuin tällainen sinkku nainen joka hyppää sängystä sänkyyn.

Ja tiedän todellakin ettei tämä pidä aina paikkaansa :D

Niin ja tuota se on se nainen joka on jakorasia tai muuta negatiivista jos on enemmän kuin se yksi kumppani. Mies on sitä miehekkäämpi äijä mitä enemmän kokemuksia ;) (not siis mun mielestä)

Jokainenhan sen itse tietää missä raja kulkee ja mikä on moraalitonta.

Itse en kuitenkaan voisi itseäni kuvitella yhden illan juttuihin. Ne oksettavat minua. Ajatuskin jostain tuntemattomasta miehestä tai tutusta miehestä, mutta tunteettomasta seksistä. Yök.

En kuitenkaan tuomitse yhdenillan juttujen harrastajia, ellei siitä ole kellekään haittaa.

Katsos kun nainen harrastaa AINA seksiä vain rakkaudesta ja siksi sitä kutsutaan rakasteluksi ja jos nainen harrastaa seksiä muista syistä se on heti jakorasia tai huora.
Jos mies harrastaa seksi se tapahtuu tarpeesta ja sitä kutsutaan panoksi ja jos mies panee kaikkea liikkuvaa niin se on pukki ja kova jätkä...

Niin se vaan menee, ei voi mitään :D

Kunnon nainen odottaa kumppaniaan kiltisti kotonaan, istuen puisella penkillä pitsiä nypläten ja kuunnellen radiosta jumalanpalvelusta. Kunnon nainen ei aktiivisesti etsi puolisoa ja siinä samalla käyttäydy seksuaalisesti holttittomasti vaan odottaa passiivisesti laakereillaan turvassa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Katsos kun nainen harrastaa AINA seksiä vain rakkaudesta ja siksi sitä kutsutaan rakasteluksi ja jos nainen harrastaa seksiä muista syistä se on heti jakorasia tai huora.
Jos mies harrastaa seksi se tapahtuu tarpeesta ja sitä kutsutaan panoksi ja jos mies panee kaikkea liikkuvaa niin se on pukki ja kova jätkä...

Mies ei todellakaan ole kova jätkä jos panee kaikkea liikkuvaa, EIKÄ OLE NAINENKAAN, pelkästään vain OKSETTAVA.

Ei niissä ole mitään pahaa. Minusta se on outoa, että se otetaan heti arvosteluna tai tuomitsemisena, jos sanoo itsellään olleen 32-vuotisen elämänsä aikana ainoastaan yhden seksikumppanin (jonka kanssa olen edelleen) ja etteivät yhden illan jutut ole itseä varten. Ei se ole arvostelua tai tuomitsemista, se on vain faktaa siitä, miten asiat omalla kohdalla ovat.

Pitäisikö siitäkin sitten loukkaantua sydänjuuria myöten, kun useampien kanssa seksiä harrastaneet sanovat, että heillä ainakin on vertailupohjaa ja että heillä on normaalit halut (jonka voisi ottaa vihjailuna siitä, että yhdenillan juttuja harrastamattomien halut ovat epänormaaleja tai ettei niitä muka ole ollenkaan)???

mulle on ihan sama harrastaako muut yhen, kahen vai kolmenyön juttuja!
Eipä oo multa yhtään pois, en tappele samoista öista ja samoista miehistä.
Oma on jo ja vaikkei olisi niin kyllä noita miehiä ja naisia tuntuu riittvän ettei tarvi laskea ja pitää kirjaa kuinka moni harrastaa seksiä vaan kerran saman tyypin kanssa. :laugh:

Ei kai niissä mitään pahaa ole mutta ei sovi mulle, kokeillut kyllä.
Mikään ehkäisy kun ei ole 100% varma niin olisi aika kurja huomata olevansa raskaana tai saada joku tauti varsinkin jos on ollut monen kanssa.
Mä tarvitsen tunteita ja luottamuksen ennenkuin osaan nauttia seksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Juuri näin :heart:

Ihmisillä on myös todella kapea käsitys siitä, että "panee ketä vaan" tai "joka toista vastaantulijaa". En ole laskenut partnereitani, mutta valikoinut heitä siten, että aniharvoin tulee missään vastaan. Varmistelen taustoja, ettei kukaan pano ole jonkun panon kaveri tai edes tuttu jne. Melkein jokaisen kanssa harrastanut seksiä useammin kuin kerran eli olleet vakipanoja lyhyemmän tai pitemmän aikaa. Baareista en tapaa lähteä kenenkään mukaan, ellei satu olemaan ennestään tuttu (sängystä ).

Ei luulisi olevan keltään pois, miten monen kanssa joku panee tai on panematta, joitain se silti häiritsee. Aika moni nainen pitää seksuaalisempia naisia uhkana omalle suhteelleen ja jotkut miehet ovat vain niin idiootteja, että pitävät naista lumppuna vaikka olisivat itse sen panemisen toisena osapuolena, yhtä lumppuja siis itsekin :whistle:

Jokainen tyylillään, en tuomitse ketään. Itse en harrastanut yhdenyön juttuja kun niitä sopivia ei vain löytynyt. Etsin jotain niin erilaista ja upeata ettei sellaista ollut tarjolla. Tästä syystä aika vähän kumppaneita.
Eikä minua kiinnosta miehet jotka on uittaneet kaluaan joka välikössä ja joilla on se pistotulpan maine.

Alkuperäinen kirjoittaja nirso:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ei niissä mitään pahaa ole, mutta naiset eivät niitä kykene harrastamaan. Ja suomalaiset naisethan ovat aika maskuliinisia.

No susta nyt ei ota selvää kumpi olet.

Mä olen aika vahvasti molempia. Mikäs sen ihanampaa, ei tarvitse juosta munan perässä, kun sitä löytyy itsestäkin!

Siksihän naiset munan puutteessa ovatkin, kun heiltä itseltään puuttuu munat...

Yhteistyössä