Mikä näistä paras ristiäisvaate?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Haluan vaihtaa vauvalle kasteen jälkeen toiset vähän vapaamuotoisemmat vaatteet päälle. Pehmoiset farkut olen jo ostanut, mutta yläosa vielä puuttuu. Mikä näistä neljästä olisi mielestäsi paras yhdistelmä farkkujen kanssa? Mitään "liian" juhlavaa en halua (tyyliin kauluspaita ja liivi), sillä mielestäni vauvaa ei tarvitse pukea aikuiseksi. Haluan kuitenkin jotain siistiä ja ei ihan perusbodya. Vaihtoehdot siis tässä.

http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_117556_F_1.jpg

http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_118018_F_1.jpg

Zoom: Body Harmaa € 8,95 | Lindex | artnr: 6624588

Zoom: Body Musta € 8,95 | Lindex | artnr: 6590811

Vauva on kyllä vielä vatsassa (saisi kyllä jo tulla pois...) ja ristiäiset on syyskuussa, mutta ajattelin ostaa ristiäisvaatteet valmiiksi ettei tartte lähteä vauvan kanssa lähteä stressaamaan vaatekauppaan :D

Kaikki muut on musta kivoja paitsi se raidallinen missä se tasku. Se toinen Kappis tai sit tuo Lindexin mustaraidallinen ihania. Joo, nuo Riepun ehdottamat on hyviä arkibodyjä.

Herran tähden. Yhtäkään linkitetystä vaatteesta en laittaisi vauvalle JUHLIIN. Ja kyllä kohottelisin kulmia jos olisin itse juhlissa missä juhlakalu puetaan farkkuihin ja harmaaseen trikooyläosaan.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh ja vielä kerran huh;24282069:
Herran tähden. Yhtäkään linkitetystä vaatteesta en laittaisi vauvalle JUHLIIN. Ja kyllä kohottelisin kulmia jos olisin itse juhlissa missä juhlakalu puetaan farkkuihin ja harmaaseen trikooyläosaan.

Pakko olla vähän samaa mieltä. Tai ehkä välttäisin kohottamasta kulmia (kun yrittäisin olla kohtelias vieras) mutta en kyllä tajua, miksei juhliin laiteta juhlavaatetta. Edes valkoinen body, eikä farkkuja. Vai onko teillä aikuisillakin farkut????

No...nuo ap:n laittamat rytkyt on A) just niitä perusbodyja B) voisko tylsempiä enää oikeesti olle ja C) niistä ei mun mielestä ykskään ole juhlavaate! Että wat so evör!

kaikki vaatevaihtoehdot näyttävät kovin arkisilta. Ja jos alaosa on vielä farkut, niin ovat aivan normaalit arkivaatteet. Eikö yläosa voisi olla jotain valkoista juhlavampaa, vähän pitsiä tms. ja alaosa muuta kuin farkkua?

Yhteistyössä