mikä mussa on vikana?näin untamiehestäni joka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraissa

Vieras
petti mua kaverin kanssa...näin unessa että mies ja tämä nainen hässivä vessassa josta heidät yllätin..kumpikaan eivät katuneet jne...

mulle iski kauheet halut ja sekstailtiin eilen koko illan jota mies luonnollisesti ihmetteli kun on ollut muuten hiljaista sillä rintamalla...
voisko se olla menettämisen pelosta vai mistä johtuvaa tuo yllättävä halu rakastella?

Ehkä tajusit että rakastat miestä, etkä halua menettää sitä.
Vähän samaan tapaan kävi mulle, mut ei vaan unessa.
Asuttiin silloin miesystävän kans eri paikkakunnalla ja mulle tuli yks aamu semmonen ihan pakottava halu ja tarve lähtee sen luo ja että mä haluan olla sen kans ja mennä kihloihin ja kaikkee. Meidän suhde oli nimittäin jotenkin vähän jumissa.
näin myös unen jossa se oli jonkun tosi kauniin naisen kans saunassa naipottelemassa ja minä katoin vierestä.
No, sitten kun mä menin sen luo ja ketään ei ollu kotona niin vaisto sanoi että ei oo asiat hyvin. Soitin ja sanoi että on jonkun naisen luona, että hän soittaa sit kun on kotona että älä nyt hätäile...

Loppu ei valitettavasti ole kovin onnellinen. Se jatkuu niin että olisimme halunneet jatkaa yhdessä, mutta mies kuoli...
Eli muistakaa että kannattaa sopia riidat ja näyttää miten tärkeä toinen on ennenkuin se on liian myöhäistä!

tai sit toi on sitä kiellettyä hedelmää ripaus....mielikuvitus käyttöön vaan jos se parantaa seksintasoa...itse tarviin näin neljän äitinä välillä rajumpiakin mietinnän kohteita et saa halut päälle ja äitiroolin täysin pois....

Yhteistyössä