Mikä mussa on vikana? En enää "halua" suudella miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-p-u-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a-p-u-a

Vieras
Ollaan oltu yli 11 vuotta yhdessä, lapsia 3 ja kaikki on muutenkin ok. Mutta....kun harrastamme seksiä tai kun mies tulee muuten vain halailemaan, käännän vaistomaisesti pään pois, kun mies yrittää suudella. Ja suutelijana mies ei ole mikään kamala, eli siitä ei johdu. Mikä mulla on?

ollaan oltu miehen kanssa kahdeksan vuotta yhdessä. kolme lasta. Ihan sama ongelma. Käännän aina pään pois. Ja seksikään ei jotenkin tunnetasolla kiinnosta (siis ei ole mitään intohimoa.) Mies on kuitenkin ihana ja haluan jatkaa hänen kanssaan, mutta naisena kaipaisin jotain muuta. Tosi vaikeaa.

Se on sitä kyllästystä. Tietää tasan tarkkaan miltä se miehen suu tuntuu ja siksi se suutelun idea katoaa. Siinä ei ole mitään yllättävää. Minusta ihan normaalia eikä mitenkään huolestuttavaa, ei se rakkauuden vähäisyydestä kerro.

Onko sulla suun ympärys ja kasvolihakset jumissa?Oletko stressaatunut?Onko tunne asiat ok?
Mulla sama vika silloin tällöin...varsinkin kun vauva oli pieni,en osannut rentoutua.
Suukin oli ihan jäykkä! Pusuttelu vielä menetteli mutta suutelu ei.
Näitä kasvolihaksia voi harjoittaa rentoutumaan ja muutenkin harjoitella kokonaisvaltaista rentoutumista.Rentona sit voi suuteloidakin.
MULLA TOI KESTI VARMAAN VUODEN. Sitten oi vuoden ihan ok tilanne ja innolla taas suutelin.
Nyt olen raskaana ja stressaan uhmaikäisen kanssa ja raskaudessakin ongelmaa joka selviää 3 vko päästä.Nyt olen taas ihan lukossa ja suu jumissa...
MUTTA KYLLÄ TÄSSÄ VARMAAN PARIN VUODEN PÄÄSTÄ pääse taas kunnolla suutelemaan miestään...

No ei oo huonot hampaat, eikä haiseva hengitys...:D Ei mulla, eikä sillä. Mä oon miettinyt, johtuuko se tästä vauvaperheen arjesta...että jotenkin kun paukut ei "vähään" aikaan ole riittäneet parisuhteen ajatteluun, niin on tunneside on multa tällä hetkellä jotenkin kadoksissa ja sen takia sitten on tollasta....en mä tiedä...ei mullakaan sellanen olo ole, että haluisin miehen jättää.

niin tuttua,mut en pidä sitä rakkauden puutteena ollenkaan. joku täs sanoi hyvin,tietää tarkkaan millaista suutelu sen miehen kans on...ja en mäkään pidä kuolien vaihdoista.
sitä paitsi mun ukko polttaa joten henki haisee rankkitynnyrille :x

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei oo huonot hampaat, eikä haiseva hengitys...:D Ei mulla, eikä sillä. Mä oon miettinyt, johtuuko se tästä vauvaperheen arjesta...että jotenkin kun paukut ei "vähään" aikaan ole riittäneet parisuhteen ajatteluun, niin on tunneside on multa tällä hetkellä jotenkin kadoksissa ja sen takia sitten on tollasta....en mä tiedä...ei mullakaan sellanen olo ole, että haluisin miehen jättää.

n.3v kans alkaa helpottaa....

Niin et jaksaa taas....

Ei mikään ihme varmaan jos noin kauan oot sen eritteitä haistellu, pieruja kuunnellu ja röyhtäsyjä.. suukin on varmaan haissu useamman kerran.. hyi helkatti.
En suutelis minäkään.. enkä muuten aio suudella enää muutenkaan, tulevaa poikaystävääkään, mikä järki yleensä ottaen on imeskellä toisten hammaskalustoja, ihan älyvapaata hommaa. Yäääääk.

Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
Ei mikään ihme varmaan jos noin kauan oot sen eritteitä haistellu, pieruja kuunnellu ja röyhtäsyjä.. suukin on varmaan haissu useamman kerran.. hyi helkatti.
En suutelis minäkään.. enkä muuten aio suudella enää muutenkaan, tulevaa poikaystävääkään, mikä järki yleensä ottaen on imeskellä toisten hammaskalustoja, ihan älyvapaata hommaa. Yäääääk.

:laugh: :laugh: