Mikä Musessa on niin ihmeellistä että joku jaksaa sitä ylipäänsä kuunnella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bubu

Vieras
Pitää nyt ihan avautua kun mä olen ihan oikeasti yrittänyt... monta kertaa olen antanut bändin musiikille mahdollisuuden kun pari kaveria on ihan deadhead-faneja mutta ei vaan kertakaikkiaan nappaa. Boooooring!

Rummut ja basso rullaa kivasti mutta ne järkyttävät kliseesynat... uargh.. ja biisit lässähtää viimeistään heti kun se uliseva kuorolaulaja avaa suunsa.
Kaiken lisäksi se vaatimatonkin laulu on miksattu piipitykseksi eikä sanoista saa mitään selvää. Kaikki on niin epätasapainossa! Eikä laulut meinaa oikein erottua toisistaan edes levyn kolmannella kuulemalla.

Sanottakoon ihan selvennykseksi että minua sinänsä miellyttää suurestikin kunnianhimoiset, haastavat ja teatraaliset elementit musiikissa, olen tyylilajillisesti kaikkiruokainen metallista maailmanmusiikin, jazzin ja konemusiikin kautta klassiseen joten kyse ei ole omasta rajoittuneisuudestani.

Muse-fanit älköön hermostuko vaan kertokaa mikä siinä musiikissa teihin iskee..

Se vaan iskee jos on iskeäkseen, ei siihen mitään selityksiä oo. Pätee kaikkiin muihinkin bändeihin, kyllä sen tietää vähän kuunneltuaan että kolahtaako vai ei. Ei sitä tykkäämistä voi opetella.

Yhteistyössä