Mikä mun vaatekoko on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöh"

Vieras
Kertokaas nyt! Synnytyksen jälkeen hieman hakusessa.. Siis. Lantio jotain 96cm, vatsa 74 ja rinnan ympärys 93cm. Ihan sekasin, kun lindex-farkuista menee koko 36, onlyltä 31/30, espritiltä 28/30, yhet jonka merkkiä en tiedä on 30/30. Sit taas parit suorat housut on kokoa 38 ja silti kiristää vyötäröltä. Ja h&m ostin just pari paitaa ja koko s on iso, kun taas lindexiltä koon 38 paita oli pieni. Eipä paljoa sovittamatta osteta.

no ihan ilman synnytyksiäkin olen eri kokoa eri kaupoissa, koska ketjuilla koot ja mallit vaihtelee, myös eri maissa samojen ketjujen koot vaihtelee.. JOTEN ota se koko joka sopii päälle parhaiten, kun sovitat.

[QUOTE="vieras";23332525]no ihan ilman synnytyksiäkin olen eri kokoa eri kaupoissa, koska ketjuilla koot ja mallit vaihtelee, myös eri maissa samojen ketjujen koot vaihtelee.. JOTEN ota se koko joka sopii päälle parhaiten, kun sovitat.[/QUOTE]

Tälleen pienen vauvan kanssa olis vaan niin paljon helpompaa tilata netistä, mutta mikään palautusrumba ei oikein innosta.

Yhteistyössä