Mikä mulle tuli kesken seksin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ollu O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ollu O

Vieras
Harrastimme eilen illalla mieheni kanssa seksiä ja kesken touhun silmissä musteni, huulet (kasvoissa olevat huulet ;) menivät tunnottomiksi, silmistä valui vesi ja elohiiri tuntui huulissa. Sanoin vain miehelle että nyt menee taju niin sehän tietysti ensin käsitti että tulee niin iso O. Ymmärsi kuitenkin lopettaa sitten.
Olinko pyörtymäisilläni vai oliko toi joku epileptinen kohtaus? Ennen ei ole tämmöistä sattunut.

ai kamala kun minua rupesi naurattamaan ajatus että mies on vaan villiintynyt entisestään :) mut oikeesti anteeksi, ei varmasti naurattanut ja en tiedä vastausta kysymykseen, kunhan tuli hassu mielikuva tilanteesta

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ai kamala kun minua rupesi naurattamaan ajatus että mies on vaan villiintynyt entisestään :) mut oikeesti anteeksi, ei varmasti naurattanut ja en tiedä vastausta kysymykseen, kunhan tuli hassu mielikuva tilanteesta

Jälkeenpäin naurettiin miehen kans yhdessä kun kysyin että mitä olisi tehnyt jos olisin siihen pyörtynyt niin hän vastas että olis nostanu jalat ylös. Luultavasti olisi vain jatkanut touhua sitten siinä asennossa :D
Mutta oikeesti oli aika inhottava kokemus!

jospas oikeasti olitkin saamassa oikein isoa nautintoa? oliko hengityksesi oikein nopeaa ja kiihkeää?
Minä jos saan G-pisteen O:n niin oikeasti silmissä mustenee ja rintakehässä tuntuu et joku painaa päälle, tuntuu ettei saa henkeä...johtuu varmaan kun hengittää jonkun aikaa niin nopeasti ja on niin kiihottunut

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
millaisiahan on lievät kasvohalvaukset?
tai sitten jokin verenkierron häiriö, kannattais ehkä soittaa lääkärille-

On joskus aiemmin ollut sitä että huulen ympärykset menevät yhtä äkkiä ihan valkoisiksi. Olen kuullut että voisi liittyä sydänjuttuihin mutta ei mulla koskaan ole rintaa puristanut tai muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
jospas oikeasti olitkin saamassa oikein isoa nautintoa? oliko hengityksesi oikein nopeaa ja kiihkeää?
Minä jos saan G-pisteen O:n niin oikeasti silmissä mustenee ja rintakehässä tuntuu et joku painaa päälle, tuntuu ettei saa henkeä...johtuu varmaan kun hengittää jonkun aikaa niin nopeasti ja on niin kiihottunut

Oli nopea hengitys!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oli nopea hengitys!

Ettei siinä olisi selitys?

Hyperventiloidessakin hengittää kovasti ja voi pyörtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oli nopea hengitys!

Ettei siinä olisi selitys?

Hyperventiloidessakin hengittää kovasti ja voi pyörtyä.

Mutta miten se elohiiri selittyy ja hillitön veden valuminen silmistä?