mikä mulla voi olla?! pitäiskö mennä lääkäriin?tää on aika noloa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa ja inhottavaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa ja inhottavaa :(

Vieras
tämä ärsyttävä ja nolo vaiva alko viime viikon perjantaina.
heräsin aamulla, aloin laittaan vaatteita päälle ja istahdin sängylle. istuminen oli vähän hankalaa ku kävi kipeää. en kumminkaan ajatellut sitä sen kummemmin. päivän kuluessa se kumminkin tuli mieleen koska en voinut edelleenkään istua kunnolla.
nyt jopa selällään makoilu käy kipeää ja välillä se tuntuu kävellessä :/ tää on tosi inhottavaa.
eli mulla on tuolla vähän häntäluun alla semmonen patti. ja musta tuntuu että se on tämän viikon aikana vähän kasvanu koska se tuntuu tuntuu jo makuultaankin.

mikä ihme tuo patti voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on paise juu.. koitas puristaa, jos saisit sieltä itse mädät ulos, niin helpottais?? =)

en varmasti ala puristelemaan ku muutenkin niin kipeä... toivottavasti tuo lähtee itekseen poissa.... tämä on todella inhottavaa :/

Hui! Siskon miehellä oli samanlaista vaivaa.Alkoi lievänä, mutta loppujenlopuksi joutui syömään kahta antibioottia pitkään. Sairaslomallakin oli varmaan kolme viikkoa. Ja leikkauksella uhkailtiin kun lääkkeet eivät meinanneet tehota. En muista mikä hällä oli, enkä toki tiedä onko sulla sama vaiva. Mutta mene ihmeessä lääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hui! Siskon miehellä oli samanlaista vaivaa.Alkoi lievänä, mutta loppujenlopuksi joutui syömään kahta antibioottia pitkään. Sairaslomallakin oli varmaan kolme viikkoa. Ja leikkauksella uhkailtiin kun lääkkeet eivät meinanneet tehota. En muista mikä hällä oli, enkä toki tiedä onko sulla sama vaiva. Mutta mene ihmeessä lääkäriin!

heh, tuossa kattelinkin että tämä vaiva on yleisin 15-35v miehillä.... mä nyt kumminki oon nainen.....
mua niin hävettää mennä lääkärille esitteleen omaa persettä... ja vielä kaiken lisäksi se lääkäri on "tuttu"... en tiiä pitäiskö itkiä vai nauraa...

Mee ihmeessä lääkäriin, että tyhjentää sen ja saat ab-kuurin. Pahimmillaan sihen voi tulla fisteli, siis sellainen onkalo johon kerääntyy mätää uudestaan ja uudestaan :x Lääkäriin mars.

Lääkäriin
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00593&p_haku=paise

tuota just kattelin... mutta tuohan tulee vaan miehille.... kai mulla sit on tuo.... pitää vissiin huomenna soittaa lääkäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lääkäriin
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00593&p_haku=paise

tuota just kattelin... mutta tuohan tulee vaan miehille.... kai mulla sit on tuo.... pitää vissiin huomenna soittaa lääkäriin...

Ei ole vain miesten vaiva, yhtälailla noita naisilta on leikattu :)

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lääkäriin

Ei ole vain miesten vaiva, yhtälailla noita naisilta on leikattu :)

hävettää niin paljon mennä lääkäriin näyttään kauheeta pattia perseessä :D ... ja miten mulle on voinu ees tulla tuommonen koska pidän hygieniasta huolen, käyn joka päivä pesulla, alapään pesut joka päivä ym.... tositosi noloa :/

Yhteistyössä