Mikä mulla on?? Ovulaatioaika ja verta tulee???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kisu

Vieras
Mua pelottaa ihan hirveetsi, vessakäynnillä ihan kirkasta verta putoili pönttöön ja paljon!!! Mulla ei oo ikinä ollu välivuotoja, nyt on maha kipeä ja ihan kuin olis kuukautiset, kp18 taitaa olla. Voiko tää olla jotain vakavaa? Voiko tää johtua Cipralexista, oon syöny sitä 6 viikkoo ja tuoteselosteessa lukee, että haittavaikutuksena voi olla verenvuoto emättimestä...mut voiko se tulla vielä näin pitkään käytön jälkeen?? Vai mitä tää on?? Oon ihan paniikissa :(

mullakikn tuli oviksen aikaan viime kierrossa verta ja aattelin jo että kuukautiset alkaa, mutta seuraavana päivänä ei mitään. Oli tosiaan pikkarisuoja ihan kunnolla veressä. Ennenkin on ollu ovisvuotoa, mutta on ollu semmosta vaaleanpunasta niukkaa vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
Siinä ohjeessa sanotaan että voi aiheuttaa verenvuotoa,mutta siinä tapauksessa pitää ottaa yhteyttä lääkäriin eli lääkäriin tat nyt yhteyttä.

Jos hoidon aikana ilmenee jotain seuraavista haittavaikutuksista, ota yhteyttä lääkäriin:

Melko harvinaiset (useammalla kuin yhdellä tuhannesta mutta harvemmalla kuin yhdellä sadasta):
. epätavalliset verenvuodot, myös maha-suolikanavassa.

niin kai voi olla....oon kyl niin peloissani kun ei tällasta oo ennen tapahtunut. Ja ihan menkkaveren näköistä oli, ei mitään ruskeaa tuhrua. Loogista kai olis jos toi cipralex olis syypää, mä mietin vaan et voiko olla kuitenkaan näin pitkän käytön jälkeen, 6 vko siis syöny.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en voi olla raskaana. En tosiaan viitsis päivystykseen kuitenkaan tän takia lähtee :D nehän naurais mut pihalle sieltä :D

Sanoinkin, että soittaa. Jos sulla kerran on lääkitys, jonka ohjeessa lukee tuolla tavalla. Vai eikö sisalukutaitoa ole?

Mulla itselläni on siis Cipralex ja lääkäri nimenomaan sanoi että sekottaa kiertoa hyvinkin.
Tulkitsin sen pakkausohjeen että yhteys lääkäriin jos verta alkaa vuotamaan kunnolla tai esim. juuri suolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla itselläni on siis Cipralex ja lääkäri nimenomaan sanoi että sekottaa kiertoa hyvinkin.
Tulkitsin sen pakkausohjeen että yhteys lääkäriin jos verta alkaa vuotamaan kunnolla tai esim. juuri suolesta.

Juu niin mäkin sen tulkitsin. Mut sanoiko v se sun lääkäri, että voiko niitä kuukautishäiriöitä tulla koko ajan kun syö lääkettä, vai vaan lääkityksen aloittamisoireena? Kiitos jos vielä vastaat :)

Yhteistyössä