Mikä mulla on..?oikeesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shedevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shedevil

Aktiivinen jäsen
20.09.2004
1 771
0
36
Mun mielialat vaihtelee koko ajan...itkusta nauruun.
Ei en ole raskaana,menkat oli vasta,mutta epäilen että mullon jotain häikkää tuolla alapäässä...sairastuin joulukuussa,lievää kuumetta,kova kipu vasemmlla puolella ristiselässä...epäiltiin jotain suolistossa ja sain tosi vahvan antibiootti kuurin.tähystys on tehty siis kolonoskopia ja gastroskopia...ei mittän niissä.
Joo tiedän että seuraavaksi pitäs gynelle mennä,mutta en vaan saa aikaa tilattua... :ashamed: mulla kyllä vähän pelottaa...endometrioosia on ainakin ollut.Tämä mun jatkuva olotila siis vaihtelee välillä pirttihirmu-enkeli ja vituttaa ja ei vituta...ei tää kyllä mitään normaalia ole...kiitos kun sain purkautua...ja saa kommentoida...kertokaa viisaammat mikä mulla on...

Kauan sulla on synnytksistä? Mulla oli saman kaltaisia oireita ja mulla ultrattiin munasarjat ja kohtukin mut mitään ei löytynyt. Lääkäri sanoi et on pms-oireita jotka vaan tosi vahvasti esillä ja noi alapään kivut liittyivät lantiopohjan lihasten kramppaukseen. Sain käskyn syödä buranaa aina kun kivut iskee. Mulla alkoi n. 1,3 vuotta nuorimman synnytyksen jälkeen ja noi kesti reilu puoli vuotta. Nyt ovat olleet pari kk ihan ok eikä kipuja ole ollut. Lääkäri meinas et vois liittyä jotenkin siihen kun kroppa palautuu synnytysestä ennalleen. Nyt kohta 2,3v synnytyksestä...

poika on 3.6v että en ihan pistäs enää siihen piikkiin...kun kuitenkin aikaa jo kauan...
mulla on kyllä ollu jos minkalaista noitten munasarjojen kanssa mm.kysta joka kasvoi ja jota oltiin leikkaamassa niin se olikin hävinnyt..tää vois olla tietty sitäkin,kun vasemalla puolella munasarjoissa tuntuu niinku siellä ois jotain ... :/

Alkuperäinen kirjoittaja no:
onko tutkittu kilpirauhasen toiminta?
otitko antibioottikuurin yhteydessä hiivalääkityksen, nimittäin hiiva saattaa olla myös erittäin kipeä hoitamattomana.

ei kilpirauhasta oo tutkittu...viime viikolla oli hiivan oireita ja kuurin ostin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kilpirauhanen kannttaa tutkia, se voi oireilla kokonaisvaltaisesti ja mielialanvaihtelut yksi selvä oire lämmönsäätelynhäiriön lisäksi.

mulla on kyllä ollu jo kauemman aikaa semmonen että palelee ja saa istua kaikki maailman peitot päällä ja nyt se on sit joko tosi kylmä tai tosi kuuma... :/
siis nuohan on vaihdevuosi oireita....vasta mulla kyllä ikää lisää pamahti 34.v,mutta eihän ne vissin ihan kuitenkaan näin aikasin ala... :xmas:

Yhteistyössä