Mikä mulla on? Ällöjuttuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Siis kp 29 menossa. Ovis oli kp 18-19. Rinnat ollut koko tämän viikon tosi kipeät. Mutta herkkä aconin raskaustesti näytti aamulla puhdasta negaa. Ja ongelma kuuluu : Alapäästä lorahtelee ihan maitomaista, mutta kellertävää valkovuotoa. Äsken olin satavarma et nyt alkoi menkat, mut ei. Pelkkää tollasta valkovuotoa lorahti ihan kunnolla! Siis ikinä näin pahana ollut tämä valkovuodon tulo!!!

Siis mitä tämä on?? Ei kyllä viittaa raskauteen mutta ei mulla tällasta ole kyllä koskaan ollut ennen menkkojakaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko pistellyt munasarjoja, että jos ois jäänyt semmonen keltarauhasrakkula sinne puhkeamatta?

On kyllä pistellyt. Ei nyt päivittäin, mutta sillon tällön. En tiennytkään et tollanen voi jäädä puhkeamatta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Sie olet raskaana, jos siulla on tissit kipeenä ;)
Mie olin raskaana ihan kun etana, limavana olis taakse jäänyt, jos ei olis ollu pikkarisuojaa jatkuvasti :x

No ei se vältttis... Mulla tulee kausia, jolloin menkat myöhästyy ja saattaa olla rinnat hirveän kipeänä ja se liittyy johonkin hormoneihin vaan.

Mie olin raskaana ihan kun etana, limavana olis taakse jäänyt, jos ei olis ollu pikkarisuojaa jatkuvasti :x

Mut ku testi sanoo etten oo. Ja vaikka täällä palstalla sanotaan et voi olla ettei tässä vaiheessa vielä ees välttämättä testeissä näkyis, mut onhan se monilla näkynyt jo ennen kuin menkkojen ois pitänyt edes alkaa.
Kiertoni on ollut tähän asti 26-29, mutta nyt laskeskelin et koska ovis saatto olla vasta kp19 niin voihan se olla et vasta huomenna (kp30) ois menkkojen alkamispäivä... Silloin tän päivän testailu ois ollut vähän turhan aikaista...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No ei se vältttis... Mulla tulee kausia, jolloin menkat myöhästyy ja saattaa olla rinnat hirveän kipeänä ja se liittyy johonkin hormoneihin vaan.

Miulla ei ole ikinä ollu tissit niin kipeenä kun raskaana ollessa :| Suihkussa ei kärsiny tissejä laittaa siihen suihkun alle, kun koski.
Mutta eihän se tietenkään kaikilla ole kiveen nakutettu. Kunhan veikkasin omien kokemusten perusteella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut ku testi sanoo etten oo.
Kiertoni on ollut tähän asti 26-29, mutta nyt laskeskelin et koska ovis saatto olla vasta kp19 niin voihan se olla et vasta huomenna (kp30) ois menkkojen alkamispäivä

Mie veikkaisin enemmänkin kp 34-35, jos siulla on noin myöhään ollu ovis. Menkathan alkaa yleensä noin 14pv ovulaation jälkeen. Odottele menkkoja ihan rauhassa vaikka ens perjantaihin ja tee sit testi uudelleen, jos mitään ei ole kuulunu :) Mie pidän rintsikoita bd ;) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut ku testi sanoo etten oo.
Kiertoni on ollut tähän asti 26-29, mutta nyt laskeskelin et koska ovis saatto olla vasta kp19 niin voihan se olla et vasta huomenna (kp30) ois menkkojen alkamispäivä

Mie veikkaisin enemmänkin kp 34-35, jos siulla on noin myöhään ollu ovis. Menkathan alkaa yleensä noin 14pv ovulaation jälkeen. Odottele menkkoja ihan rauhassa vaikka ens perjantaihin ja tee sit testi uudelleen, jos mitään ei ole kuulunu :) Mie pidän rintsikoita bd ;) :heart:

Mä oon sellast tieteellistä kirjaa pitänyt, et jos mulla on ollut ovis kp 16, niin kierto ollut 27 pvää. Sit jos ovis kp17, niin kierto 28pvää. Jos ovis kp 18 niin kierto 29 pvää.
Lisäks oon merkannut et kerran kun mulla sellanen limaklöntti tuli niin siitä meni 12 päivää kun alkoi menkat.
Mut ei auta kuin seurata tilannetta...
Kiitos sulle ! :)

Yhteistyössä