mikä mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mietin tässä että pitääkö ottaa lääkäriin yhteyttä, kun mulla on outoja oireita aina välillä: alaselkää särkee, huimaa ja särkee päätä. nää oireet tulee yht´äkkiä ja lähtee taas pois. onks kellään ollu samanlaista? selkä naksahtelee kuitenki yhtenään, aivan kuin olis pois paikoiltaan....

Mullakin muuten samoja oireita, mut ei päänsärkyä. Ja joskus istuessa huimaa tai esim. telkkarin teksti menee ihme suhrux.Ite oon huomannu, et lenkin jälkeen on parempi olo. Olin jo menos lääkäriinki, mut en sit "jaksanutkaan".
Kiva kattoo jos täältä saa diagnooseja.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ja tuo selkävaiva on joku toinen sairaus.

joo voit olla oikeessa! eiku hierojalle! onks kellää muuten tietoa voiks väärin annettu epiduraalipistos tehä tuhoja? mulla nimittäin pistettiin monta kertaa väärään paikkaan epiduraali ennen kuin onnistu. sen jälkeen tullu tämä selkävaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ja tuo selkävaiva on joku toinen sairaus.

joo voit olla oikeessa! eiku hierojalle! onks kellää muuten tietoa voiks väärin annettu epiduraalipistos tehä tuhoja? mulla nimittäin pistettiin monta kertaa väärään paikkaan epiduraali ennen kuin onnistu. sen jälkeen tullu tämä selkävaiva.

Empä usko...itellä kans moneen kohtaan tökittiin ja spinaalikin viis kertaa mönkään ja selässä ei mitään.paitsi kaks ekaa päivää oli selkä toooosi kipee...niskat nyt on aina ollu jumissa ja tuskin niihin mikää enää auttakaan..

Yhteistyössä