Mikä mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Olen 17-vuotias nuori tyttö.
Mulla on nyt viikon ollut outo huono-olo, useimmiten ruoan jälkeen, eikä ruoka oikein maistu muutenkaan.
Iltaisin nukkumaan mennessä, kun laittaa silmät kiinni tuntuu välillä että on vaikea hengittää ja päässä pyörii. Kun avaan silmät, kaikki on taas ihan normaalisti.
Alavatsa on tuntunut muutaman päivän aikana oudolta(ei siis kokoaikaa, mutta välillä jotenkin outotunne), pistänyt vasemmalle puolelle yms.

Ahdistaa älyttömästi kun en tiedä mikä vaivaa.
Niskat ja hartiat ihan jumissa, päätä särkee välillä.

Käytän e-pillereitä ja kumia, kumi tosin hajosi, mutta viime vuoto tuli normaalisti. Viimeisimmän vuodon jälkeen en ole harrastanut seksiä.
Tein raskaustestinkin rsfu:n niitä liuskoja. En ole ennen tehnyt niin en ihan ymmärtänyt, mutta 1 pysyvä viiva jäi, jonka tulkitsin negatiiviseksi ohjeiden mukaan. Aluksi oli siinä mistä TESTAUSALUE alkaa, niin sen alla semmoinen hailakka, joka hävisi pois. (mahdollisesti se mistä väri leviää?) Hailakka viiva EI OLLUT siinä, mihin tulisi toinen viiva, eli sen testauskohdan alla. Eli tuskin raskaus?

Ahdistaa niin että sekin voi olla syy miksi ruoka ei maistu.
Auttakaa, olo on aika toivoton :(

Soitin eilisaamuna ahdistuksissani sinne mistä saan pillereitä, ja kerroin ahdistuksestani, että pillerit pettää ja tulen raskaaksi.
Sain ajan keskiviikkoaamulle. Tosin terkkari (lääkäri? ehkäisyneuvoja??) Sanoi, että jutellaan tästä ahdistuksesta yms. Tähän mennessä ei ole kuitenkaan koskaan pillerit vielä pettäneet, vaikka olen niitä vajaan kahden vuoden ajan käyttänytkin.

Olen siis ollut suhteessa jo yli 2 vuoden ajan, ja siksi pilleritkin on tullut hankittua. En vain ole uskonut niiden tehoon, vaikka mitään ei ole ikinä sattunut, nyt on tullut mukaan ahdistus ja pelko niiden toimivuudesta, kaikki on ok, jos kumi ei petä. Yleensä on toiminut hyvin, mutta viime kerralla taisi olla liian kuivat limakalvot, tai sitten liian pieni kumi.

Huonovointisuutta olen laittanut niska-hartiaseudun jumin piikkiin, kun on niskat ja hartiat niin jumissa että kiristää ja särkee. Vähän on hellittänyt, kun olen hierontaa saanut.
Kuitenkaan ruokahaluttomuus ei ole kadonnut. Paino on pudonnut syksystä parilla kilolla, kuitenkin normaalin painon rajoissa ollaan. Painoindeksi on 20,3.

Teen keskiviikko aamuna vielä sen toisen pakkauksessa olleen testin ennenkuin menen käymään siellä terkalla.

En kuitenkaan oikein usko raskauden olevan kyseessa, kun kaikki pillerit olen ottanut ajallaan, kuukautiset ovat olleet ajallaan, sekä kumikin on ollut mukana, vaikka se tosin hajosi, mutta yhdyntä lopetettiin silloin kesken.

Selviän mistä?? En ihan ymmärtänyt..

No eipä oo elämstä kukaan selvinnyt hengissä, mutta toi ahdistus on kyllä hermoja ja mieltä raastavaa pidemmän päälle :(
Kiitos kuitenkin lämpimästä kommentista.

Otso, pillerit on olleet käytössä jo kuitenkin vajaan 2 vuoden ajan.
Silloin kun aloitin niiden käytön, oli pahoinvointia, mutta tämä on nyt vasta tullut, kai?
En ainakaan muista, että olisi ollut useammin.

Yhteistyössä