mikä mua vaivaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mirella"

Vieras
pelkään kokoajan että mulla on joku paha sairaus. haluan eroon ihan oikeasti tästä fiiliksestä. hyvä esimerkki tämäkin; kävin tänään verikokeessa kun olin ihan varma että mulla on veritulppa jalassa kun se särki aivan törkeesti ja suvussa on veritulppia ollut. Pelkään että miten mun lapsien käy jos kuolen. mikä hemmetti mua vaivaa, miksen voi vaan elää ja nauttia tästä hetkestä!!!!!!

Mä oon kans sellanen.. välillä pelkään enemmän ja välillä vähemmän. Se itsetutkailu on suorastaan sairasta välillä. Pakko-oireisen diagnoosin antoivat sitten.

ai??? kiva kuulla että on "kohtalotovereita" mut tää on oikeesti aika kamalaa kun pitäisi nauttia elämästä ja murehdin tällaista. onko sulla keksitty joku juttu millälailla saisi nuo pelkotilat pois?

sama ongelma mullakin. nää tuleen aina sellaisissa jaksoissa nää pelkotilat.. saattaa mennä joskus useita kuukausiakin etten ajattele tai pelkää. Sitten saattaa taas yhtäkkiä tulla sellainen kausi että kokoajan pelkään että mulla on jonkin vakava sairaus. Kaikki tää alkoi pikkuhiljaa tokan lapsen syntymän jälkeen. Pelkäsin kohdunkaulansyöpää niin paljon ja edelleenkin pelkään etten ole uskaltanut edes papa-kokeeseen mennä. Seuraavaks rupesin pelkäämään veritulppaa.Sain pahan iskiaksen ja olin satavarma että mulla oli tulppa jalassa. Edelleenkin välillä pelkään että on tulppa jalassa tai keuhkoissa sen takia olen myös jättänyt e-pillerit pois. syksyllä mulla meni jännitysniska tosi pahaksi ja rupesin kärsimään päänsärystä lähes joka päivä tietty luulin että mulla on joku aivoverenvuoto/halvaus, kasvain tai tulppa päässä. Raskasta pelätä... nyt on vaihteeks taas vähän parempi aika mut saa nähdä koska taas iskee pelkotila päälle...

Murehdin nyt raskauden aikana :
Kohtukuolema
Kuolee synntyksen jälkeen
Saa vakavan vamman

Muuten pelkään, että:
Kuolen yöllä
Vammaistun
Menee puhe ja kuulo
Lapsille tapahtuu pahaa

Täällä myös yksi. Pelkään kuolevani yöllä tai että saan aivoveren vuodon. Syöpää pelkään myös mutta se on kausittaista ja syövän sijainti vaihtelee :D Aivokasvaintakin olen epäillyt. Nyt en uskalla tehdä kolmatta lasta koska pelkään että kun olisin raskaana saisin sen aivoverenvuodon :D Ja edellisinä odotusaikoina olen pelännyt kohtukuolemaa ja että synnytyksessä käy jotakin kamalaa ja lapsi ja minä kuollaan.
Onko meille apua saatavilla? :D Joskus oikeasti pelkään nukahtamista yli kaiken. Ja joskus laitan jonkun tutun soittamaan aamulla minulle että olenko elossa enää. Huh,sairasta. :D

Yhteistyössä