Mikä mua vaivaa, on oksettanut ja mahaan sattunut siitä asti kun söin kaurapuuroa aamupalaksi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
Aamulla oli nälkä, söin kaurapuuron aamupalaksi ja siitä se alkoi, hirveä olo... mahaan koskee, yököttää, heikko olo ja sellainen oksetuksen tunne mutta mitään tule ylös. En voi kuvitellakaan syöväni mitään lisää, kun tuntuu, ettei entisetkään kestä sisällä, vaikka ruuasta on aikaa jo monen monta tuntia. Nälästä tää tunne ei tule, kun ei ole nälkä eikä sokerit alhaalla (5.5) vaan jotain muuta. Ihmeellinen olo. Niin ja raskaana olen, mutta ei tää olo silti ole jokapäiväistä.

En ole Treelta enkä edes läheltä. Eikä tää kyllä mitenkään mahataudiltakaan tunnu... tokihan niitä on erilaisia mutta... :/

Ehkä se puuro vaan ei sopinut mulle, jotenkin sen maku tulee koko ajan suuhun ja mahassa möyrii se puuro. En tiiä...

Mulla tulee lähes poikkeuksetta puurosta tosi huono olo.
Ihan sama mikä puuro kyseessä,kaurapuuro,riisipuuro,mannapuuro,aina sama homma..
Voihan tuo toki olla mahatautiakin, mutta monia muitakin syitä on.
Laitoitko maitoa puuroon ja oliko se vielä ok, jos olet illalla/yöllä syönyt taikka juonut jotain sopimatonta ja se oireili vasta aamulla kun söit puuroa jne.

Yhteistyössä