Mikä mua eilen vaivas! Ahmimiskohtaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Siis en tiedä mikä tuli eilen :ashamed: Alko yhtäkkiä eikä sitä sitten enää pysäyttäny mikään.

Kolme jätskiä (tuuttia), yht. levy suklaata, paketti kanaa ja vihanneksia, 5 hapankorppua ja kalkkuna leikkeleitä aurajuustolla :ashamed: Kaikki söin johonkin kahteen tuntiin. Sitten menin kauppaan aikeissani ostaa herkkusieniä ja pekonia ja tehdä rullia, mut pekonia ei ollu ni se loppu siihen (siis se ahminta). :O

Vatsa jäi tyhjäks ja nälkäkin vähän jäi.. Mitä ihmettä! Karppaan, mutta ei ton pitäs siitä olla kiinni. Huonosti söin päivällä, et oisko siitä. Selkärankaa ei ollu lopettaa vaan mätin raakasti vaan. :O

Tänään meinaan syödä päivällä paremmin, ettei tota tapahdu uudelleen. Eikä edes tullu paha olo. Hävettää, kun on niin hyvin menny laihdutus. : /:(

Joo, tuttua tollaset :/ Harvoin niitä tulee, mut joskus, jos on ollut oikein vähillä hiilareilla pidempään ns. huomaamatta, saatan syödä talosta kaiken, minkä irti saan :D Lasten keksit, vanhat hileiset jätskinjämät pakkasesta, juustoa ja leipää ym "fiksua" :D

[QUOTE="eeeee";23706646]Höpön löpön, kaloreista se kiinni on.[/QUOTE]

Nostin hiilarit ensin 50g/pv ja rasva oli joku 200g. Paino nousi viikossa 2kg ja laskin 30g/pv ja rasvat 160-200 ja paino eka laski ja sit nousi 2kg eli kilo enemmän taas viikossa. Sitten pysyttelin tässä alle 20g/pv ja rasvat 150g tai yli niin jo putos kaikki kerätyt kilot ja lisää. Tasanen 500g/viikko tippuu näillä pienillä määrillä.

Joo, tuttua tollaset :/ Harvoin niitä tulee, mut joskus, jos on ollut oikein vähillä hiilareilla pidempään ns. huomaamatta, saatan syödä talosta kaiken, minkä irti saan :D Lasten keksit, vanhat hileiset jätskinjämät pakkasesta, juustoa ja leipää ym "fiksua" :D

Jep, näin siinä eilen kävi.. No, josko nyt taas ei tekis mieli mässyttää. Jos tänään, tai ees lähiaikoina tulee tämmöstä vielä ni kyl sitten huolestun jo tosissaan. Sitä paitti, mihin se kaikki ruoka ees meni!? Kun en normaalisti pysty syömään ees 100g pekonia ja 2 kananmunaa kokonaan ku on jo ihan täynnä :O :D

[QUOTE="mio";23706761]Ai 200 g levy suklaata? Ohhoh.

Olet raskaana. :D[/QUOTE]

Älä viitti. Meillä kävi meinaan vahinko jokunen päivä tossa kun unohdin pillerin ottaa... : / Mut kai niillä nyt joku vaikutus silti päällä oli... Toivottavasti... Maraboun polka levy oli kyseessä :ashamed:

:laugh: ja meil kans kukaan muu ei halunnut palastakaan...nooh, mulle sitten kerrankin jotaa hyvää jota saan nautiskella rauhassa ja laittaa vaikka kaappiin, niin tietää että kukaan ei sitä huoli :whistle:

:D Mulla harvemmin jää kaappiin mitään säästettävää muutenkaan.. :whistle:
Voi itku ja nyt mä luettelen täällä raskaus oireita itelleni :laugh:
Kylmä on
nälkä on
kärttynen olen
väsynyt ku piru (mikään uni ei riitä)
ja toi pillereiden unohduskin olis ollu mun laskujen mukaan juurkin tarkalleen oviksen kohdalla...
Niin ja päätä särkee ja rinnat on kipeet. (ollu jo muutaman päivän)
Pois nää minusta heti. Vauvakuumeiselle ei saa sanoo tommosia :D

Nostin hiilarit ensin 50g/pv ja rasva oli joku 200g. Paino nousi viikossa 2kg ja laskin 30g/pv ja rasvat 160-200 ja paino eka laski ja sit nousi 2kg eli kilo enemmän taas viikossa. Sitten pysyttelin tässä alle 20g/pv ja rasvat 150g tai yli niin jo putos kaikki kerätyt kilot ja lisää. Tasanen 500g/viikko tippuu näillä pienillä määrillä.

öö, mut sähän oot tossa laskenut koko ajan myös rasvan määrää, et pelkästään hiilareitten...

Alkuperäinen kirjoittaja enkö ymmärrä;23707035:
öö, mut sähän oot tossa laskenut koko ajan myös rasvan määrää, et pelkästään hiilareitten...

No tuossa oli vaan jotain. Mutta kun ne kaikki vaikuttaa tietyllä tavalla mulla meni monta kuukautta saada se tasapaino noiden välille. Ja siihen kun lisää vielä proteiinit niin kyllä, lista on loputon jos kertoisin kaiken, miten olen tän karppaamisen saanu toimivaksi.
Parhaiten tää toimii kun:
hh: alle 20, rasvat:150 tai yli ja proteiinit: 67-80 väliltä.

:D Mulla harvemmin jää kaappiin mitään säästettävää muutenkaan.. :whistle:
Voi itku ja nyt mä luettelen täällä raskaus oireita itelleni :laugh:
Kylmä on
nälkä on
kärttynen olen
väsynyt ku piru (mikään uni ei riitä)
ja toi pillereiden unohduskin olis ollu mun laskujen mukaan juurkin tarkalleen oviksen kohdalla...
Niin ja päätä särkee ja rinnat on kipeet. (ollu jo muutaman päivän)
Pois nää minusta heti. Vauvakuumeiselle ei saa sanoo tommosia :D

Eiks pilsut estä oviksen.

Yhteistyössä