Mikä mielestäsi on hyvä / erittäin hyvä todistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä

Vieras
Tuli noista muista ketjuista mieleen kysyä, että mikä sinun mielestäsi on hyvä / loistava todistus. En nyt tarkoita sitä, että todistus voi olla tavallaan loistava, jos on vaikka 6 korottanut numerot 7. Mutta jos joku muu sanoo, että lapsella on hyvä todistus, niin mitä oletat keskiravon / arvosanojen silloin olevan?

Jos joku sanoo että lapsella oli erittäin hyvä todistus, niin kyllä mä oletan keskiarvon olevan yhdeksikön tienoilla.
Hyvä todistus taas on mun mielestä vähintään 8 keskiarvo. Siis riittävän hyvä.

Itse olen samoilla linjoilla vastanneiden kanssa. Tämä siis sellainen yleislinja. Jos tiedän jollain lapsella olleen vaikkapa 6,5 ka ja nostaa sen 8 niin sitten sanoisin, että hänelle todistus olisi erittäin hyvä. Muuten oletan, että erittäin hyvä on jo 9 todistus.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos joku sanoo että lapsella oli erittäin hyvä todistus, niin kyllä mä oletan keskiarvon olevan yhdeksikön tienoilla.
Hyvä todistus taas on mun mielestä vähintään 8 keskiarvo. Siis riittävän hyvä.

Juu, sama täällä, jos puhutaan yleisesti ottaen.

Käytännössä taas tuo hyvä/erittäin hyvä todistus riippuu lapsen lähtökohdista.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Erittäin hyvä on jos numerot kiitettäviä. Hyvä on kasin luokkaa. Ja tämä on mun mielipide.

näin mäkin aattelen.
Mutta toisaalta jollekin voi olla seiskan todistus aivan hurjan hyvä ja suuri parannus edelliseen.

Yhteistyössä