Mikä miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Saanko vielä vähän heittää bensaa liekkeihin että nyt puhutaan tietty miehistä 35 + ... Sitä ennen ne yrittää vielä olla ryhdissä.
Ja aivan samoin puhutaan naisista 30+.
Olen huomannut että oman alani kekkereissä joissa koolla myyjiä ja asiakkaita on kanssa ihan hirvee jahti päällä. Nuoleskellaan jopa miesten- ja naistenhuoneissa ja ei paskan väliä vaikka työkaverit näkis. "Jurrissa sitä tulee tehtyä kaikenlaista, heh" " No joo,kyllä me nyt tapaillaan silloin tällöin mutta sen vaimo on ihan hirvee kyttä " "Tää on nyt vähä noloo ku aloin seurustella ite viime viikolla vakavasti ja nyt jo petin "
Ihmiset on ihan paskoja kun ne saa viinaa ja on tietty kanava päällä aivoissa"
Omahyväisenä täällä kuvittelee päässeensä jo tuon iän yli. :)

jos se onkin sit noin. kun vielä ei miestä muut kiinosta tipan vertaa mut jos se sekoaa sit kolmevitosena :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Kaikki miehet on samanlaisia! Ainakin jokainen, ketä mä tunnen, myös oma mieheni! Mutta uskon, että vika on siinä, jotta mies+alkoholi=PaskiainenPettäväKusipää!
Anteeksi, kaikille joilla on se maailman ihanin kulta, joka EI IKINÄ tekisi mtn pahaa, ei edes katsoisi, vaikka itse Pamela tunkisi rintansa naaman eteen! LUNATIC! ----> Ettei meillä vaan olisi sama käsitys miehistä, oon vähän seurannut :D

Ollaan vissiin ainoat selvästi näkevät tässä porukassa. Muut on romanttisen höpölöpön pauloissa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kaikki miehet on samanlaisia! Ainakin jokainen, ketä mä tunnen, myös oma mieheni! Mutta uskon, että vika on siinä, jotta mies+alkoholi=PaskiainenPettäväKusipää!
Anteeksi, kaikille joilla on se maailman ihanin kulta, joka EI IKINÄ tekisi mtn pahaa, ei edes katsoisi, vaikka itse Pamela tunkisi rintansa naaman eteen! LUNATIC! ----> Ettei meillä vaan olisi sama käsitys miehistä, oon vähän seurannut :D

Ollaan vissiin ainoat selvästi näkevät tässä porukassa. Muut on romanttisen höpölöpön pauloissa. B)

Musta realismia on se, että p.illu on p.illu ja k.yrpä k.yrpä, ei niissä nyt niin eroja ole, etteikö voisi vain omassa pitäytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
En toki hiilly, mutten anna periksi siitä, ettei mun mies oo inhoke.

Viiden vuoden päästä on eri ääni kellossa, sano minun sanoneen.
d040.gif

Miksi juuri viiden vuoden päästä? Onko 13 vuotta jokin pettämisen takaraja?

Nähtävästi sinun tapauksessa podet sokeus-syndroomaa, ja voi hyvinkin olla että pidät miestäsi ihanana loppuikäsi, koska aivosi eivät ota negatiivisia signaaleja vastaan. Tai miehesi on vain hyvä peittämään sisäisen limamunansa sinulta.
Elämä on varmaan ihan mukavaa, kun on sopivasti positiivinen ja naiivi miesten suhteen. Kuulostaahan totuus melko karulta herkempien kestää. :xmas:

ei kun ootte muuttunut kyyniseksi. ja se on surullista. paljon ihanampaa olla luottavainen ja sinisilmäinen.ne mieht ovat saanet satutetuksi teitä kun ovat teidän luottamuksen vieneet. Mutta uskokaa pois hyviä miehiäkin on niinkuin hyviä naisia

tuli mieleen tässä että monikin on sanonut että: "eiköhän ne kaikki petä, miksi täällä palstalla olisi sitten niin paljon kirjoituksia että mies on käynyt vieraissa", niin että eikös täällä kuitenkin enemmän naisia kijoittele kuin miehiä? toisekseen en usko että miehet ovat samaa luokkaa kuin me naiset että kirjoittelevat netin keskustelu foorumeilla kumppaninsa pettävän.

En toki hiilly, mutten anna periksi siitä, ettei mun mies oo inhoke.

Viiden vuoden päästä on eri ääni kellossa, sano minun sanoneen.
d040.gif

Miksi juuri viiden vuoden päästä? Onko 13 vuotta jokin pettämisen takaraja?

Nähtävästi sinun tapauksessa podet sokeus-syndroomaa, ja voi hyvinkin olla että pidät miestäsi ihanana loppuikäsi, koska aivosi eivät ota negatiivisia signaaleja vastaan. Tai miehesi on vain hyvä peittämään sisäisen limamunansa sinulta.
Elämä on varmaan ihan mukavaa, kun on sopivasti positiivinen ja naiivi miesten suhteen. Kuulostaahan totuus melko karulta herkempien kestää. :xmas:

Mistäs sinä minun miehen tiedät? Mistä tiedät, että olen sokea? Mistä tiedät, että olen naiivi? Mitäs jos miehelläni ei olekaan peiteltävää? jos sinua on joskus petetty, niin ei se tarkoita, että minunkin mies pettäisi minua.

Mua huvittaa suuresti kun joku sanoo käyvänsä baareissa laulamassa ja pitämässä hauskaa ystävien kanssaa.HELLO!!!!
Pikkuriikkiset epäilyt herää...
Ensin tälläydytään sexyn näköiseksi...miksi? Kysyn vaan..kullin kiusaustako?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mua huvittaa suuresti kun joku sanoo käyvänsä baareissa laulamassa ja pitämässä hauskaa ystävien kanssaa.HELLO!!!!
Pikkuriikkiset epäilyt herää...
Ensin tälläydytään sexyn näköiseksi...miksi? Kysyn vaan..kullin kiusaustako?

mä en tosiaan baareissa käy, mutta meikata voi ihan itseäänkin varten!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Tulipa mieleeni tämäkin;

Kuinka moni viitsisi mennä ravintolaan ellei siellä olisi yhtäainuttakaan kuolaavaa miestä?

:saint:

Häh - no minä ainakin menen niihin, joissa noista saa olla rauhassa. Yökerhot ei siis vedä puoleensa, vaan rauhalliset pubit...

Kun oikein tälläytyy ja pukeutuu voi noita-akkakin näyttää tosi sexyltä...
miksi pukeudutaan niin?? Siksi,että saataisiin miesten huomiota ja kuolausta ja niitä ehdotuksia!!!!!!

Kyllä kulli seisoo sillä "kiltilläkin" kun tarpeeksi härnätään!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja on:
Nykyään ksikki on suoralinjaisempaa...ei mitään kiertelyä ja kaartelua...suoraan asiaan ja miksi muka sit baareissa muutoin käytäs?????????????????????

Ai jaa...Kyllä mä baarissa käyn sillon tällön vaikka jo yli kolme vuotta on kimpassa ollu tuon ihanan miehen kans.
Niin että en mä sinne todellakaan ole lähteny kettään iskemään!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kun oikein tälläytyy ja pukeutuu voi noita-akkakin näyttää tosi sexyltä...
miksi pukeudutaan niin?? Siksi,että saataisiin miesten huomiota ja kuolausta ja niitä ehdotuksia!!!!!!

Kyllä kulli seisoo sillä "kiltilläkin" kun tarpeeksi härnätään!!!!!!!!!!

no mä voin sanoa miksi itse tälläydyn jos iltaa mennään ystävien kanssa viettämään, siksi että päivisin en tosiaankaan ehdi meikata/laitella itseäni ja jos ehtisinkin vaatteet/meikit sotkeutuvat ihan varmasti päivän mittaan ruokaa laittaessa,pyykätessä,tiskatessa,lasta hoitaessa. silloin kun on aikaa niin totta kai laitan itseäni, ihan vaan itseäni varten!

Tulipa mieleeni tämäkin;

Kuinka moni viitsisi mennä ravintolaan ellei siellä olisi yhtäainuttakaan kuolaavaa miestä?

Hohhoijaa. Ehkä sinä et mene baariin muuta tekemään, mutta älä yleistä.
Meidän kaveriporukalla ollaan menty useasti gay baareihin.
Katsos. Niissä saa olla rauhassa niiltä `Iiihanilta` (yök) kuolaavilta miehiltä.
|O

Alkuperäinen kirjoittaja ziisus:
Tulipa mieleeni tämäkin;

Hohhoijaa. Ehkä sinä et mene baariin muuta tekemään, mutta älä yleistä.
Meidän kaveriporukalla ollaan menty useasti gay baareihin.
Katsos. Niissä saa olla rauhassa niiltä `Iiihanilta` (yök) kuolaavilta miehiltä.
|O

No MINÄ EN mene baariin edes kuolaamaan.

Kunhan kysyin.

Kyllä minä hämmennyin, kun huomautin jollekulle vonkaavalle miehelle, että: "ei mua kiinnosta, olen naimisissa". Tämä vaan iloisesti sanoi, että: "no niin minäkin, mulla on lapsiakin, mutta eihän se mitään haittaa!"

Kyllä siinä menin ihan sanattomaksi. :o

Yhteistyössä