Mikä miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
:headwall: :headwall:
Ovatko kaikki samanlaisia?

Kaverin kanssa eilen oltiin viihteellä ja tuntu, että koko ajan joku mies hyrrää kimpussa. Eikä niitä häiritte vaikka olis kuinka sormuksia vasemmassa nimettömässä. Ja kun ne ei ole enää nykyään mitään vihjailuja vaan ihan suoraa puhetta itse asiasta. Ja yleensä se menee vielä niin, että miehellä on kotona vaimo ja lapsia, mutta sekään ei hidasta miesten yrityksiä. Onko kaikki miehet samanlaisia? Tekeekö naiset tuollaista?
Kun me oikein kaverin kanssa alettiin sitä miettimään...

Mä huomasin ainakin sen, että heti kun sormukset ilmestyivät vasempaan nimettömään, alkoi miestä pörrätä ympärillä! Kenties etsivät takuuvarmoja yhden illan panoja, jotka eivät sitten ala vongata yhteistä tulevaisuutta... Tiedä häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja on:
miksi muka sit baareissa muutoin käytäs?????????????????????

Häh :o Kyllä minä ainakin käyn ystävien kans hauskaa pitämässä tanssien, laulaen, seurustellen jne. Vai meinaatko, että siellä ollaan vain soidinmenoja harrastamassa?

Mutta että ne kehtaa ihan suoraan tuijottaa, vaikka minulla on mies vieressä ja vaikka sillä toisella miehellä ois nainen siinä mukana. :o Iljettävää.

siis ihan vaan kadulla, en edes baareissa käy.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mutta että ne kehtaa ihan suoraan tuijottaa, vaikka minulla on mies vieressä ja vaikka sillä toisella miehellä ois nainen siinä mukana. :o Iljettävää.

Iljettäviä limamunia ne on kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja on:
Nykyään ksikki on suoralinjaisempaa...ei mitään kiertelyä ja kaartelua...suoraan asiaan ja miksi muka sit baareissa muutoin käytäs?????????????????????

Ai sen takia siellä käydään. :whistle:
No mä olenkin miettinyt, että mitä mä siellä oikein teen, mutta sinähän sen sitten sanoitkin! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No niin taitavat olla. Piiloudun aina oman miehen kainaloon.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Niin huomaako aapee sitten baarissa lain niitä miehiä jotka eivät pörrää ympärillä?

Eli, mitä sä ajat takaa?
NE muut, jotka ei pörrää juuri sillä hetkellä minun tai kaverini ympärillä, pörräävät muiden muijien ympärillä koittaen saada siitä heilaa matkaansa...

Eräs varattu mies ehdotteli loppuillasta ystävälleni kaikenlaista....vaikka kaverin mies oli mukana kekkereillä!! Kyseinen mies oli varattu ja hänellä oli lapsia.Oksettavaa touhua....vähän otetaan alkomaholia ja sitten aletaan vonkaamaan....Yäk.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Niin, onkohan ihminen sitten kuitenkaan yksiavioinen =)

tästähän asiasta tuli joku dokkari tos alkukesästä... Siinä sanottiin että fysiikan perusteella ihmisnaiset on selkeesti yksiavioisia mutta miehet saattaa olla tarkoitettu moniavioisiksi. Siinä ne perusteli sitä kivesten koolla (=siittiöiden määrällä) eli gorillalla on pienet kivekset ja gorilla on yksiavioinen, mutta simpanssilla (muistaakseni se oli simpanssi) on isot kivekset ja se on moniavioinen.
Ihmismiehillä on on hieman keskimääräistä suuremmat kivekset joten voi olla että miehet on tarkoitettu moniavioisiksi.
:D

Kaikki miehet on samanlaisia! Ainakin jokainen, ketä mä tunnen, myös oma mieheni! Mutta uskon, että vika on siinä, jotta mies+alkoholi=PaskiainenPettäväKusipää!
Anteeksi, kaikille joilla on se maailman ihanin kulta, joka EI IKINÄ tekisi mtn pahaa, ei edes katsoisi, vaikka itse Pamela tunkisi rintansa naaman eteen! LUNATIC! ----> Ettei meillä vaan olisi sama käsitys miehistä, oon vähän seurannut :D

Mutta oikeesti. Mietittiin kaverin kanssa, että ei äärimmäisessä kännitilassakaan tulisi mieleen mennä kellekään ehdotteleen sellaisia ehdotuksia, mitä mekin viime yönä saatiin. :whistle:
Ehkä mä olen vähän suppea... tai sitten en!

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

tästähän asiasta tuli joku dokkari tos alkukesästä... Siinä sanottiin että fysiikan perusteella ihmisnaiset on selkeesti yksiavioisia mutta miehet saattaa olla tarkoitettu moniavioisiksi. Siinä ne perusteli sitä kivesten koolla (=siittiöiden määrällä) eli gorillalla on pienet kivekset ja gorilla on yksiavioinen, mutta simpanssilla (muistaakseni se oli simpanssi) on isot kivekset ja se on moniavioinen.
Ihmismiehillä on on hieman keskimääräistä suuremmat kivekset joten voi olla että miehet on tarkoitettu moniavioisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Niin huomaako aapee sitten baarissa lain niitä miehiä jotka eivät pörrää ympärillä?

Eli, mitä sä ajat takaa?
NE muut, jotka ei pörrää juuri sillä hetkellä minun tai kaverini ympärillä, pörräävät muiden muijien ympärillä koittaen saada siitä heilaa matkaansa...

Jaha.

No ehkä sinne sitten sattuu vain epäkelpoja yksilöjä, onneksi omani ei baareissa viihdy.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:

Eli, mitä sä ajat takaa?

Jaha.

No ehkä sinne sitten sattuu vain epäkelpoja yksilöjä, onneksi omani ei baareissa viihdy.

No tuokin on varmasti totta, kun puhutaan tästä paikkakunnasta.
Ihmetyttää kyllä silti!

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Hi hii :D :D

Mä ainakin uskon, että 90 % miehistä on just tollasia. Vaikka munkin mies vakuuttaa uskollisuuttaan, ei voi ymmärtää miksi ihmiset pettävät ja muuta lässyn lässyn, olen silti ihan varma, että esim. työporukan kanssa baarissa ollessaan varmasti kyttää naisia. On kuitenkin niin ujo, että tuskin itse tekee aloitetta, mutta olen melko varma, että jos joku nainen lähestyy miestäni iskemistarkoituksessa, mies on kyllä valmis, vaikka onkin perheellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No niin taitavat olla. Piiloudun aina oman miehen kainaloon.

Pakenet limamunia limamunan kainaloon.. :D Vähän ku juoksis vampyyrilaumaa pakoon Draculan linnaan. ;)

Yhteistyössä