mikä miehessäsi ihastuttaa sekä vihastuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori rouva

Vieras
kyselen tässä nyt ihan huvikseni että.

1. mikä miehessäsi on niin ihana piirre että saa sinut ihan sekaisin.

2. ja mikä asia saa hänen luonteessaan tai käyttäytymisessään karvat pystyyn kiukusta.
:kieh:

kiitos vaivannäöstä :saint:

a) Rehellisesti ei mikään, mutta arvostan hänessä kiltteyttä ja yritystä joskus ilahduttaa minua (vaikkakin äärimmäisen harvoin)

b) Aika monikin asia. Esim. tiuskiminen lapsille ja se iänikuinen kitinä.

Ihaninta on kun näkee kuinka paljon hän lapsiaan rakastaa...

Inhottavinta on välillä vihjailut että olen siivellä eläjä (hoidan 3 alle nelivuotiasta lastamme kotona ja uudelleenkoulutan itseäni etäopiskeluna tässä sivussa kun lapset nukkuvat).

Naimisiin en hänen kanssaan halua mennä kun en tosiaan usko että hän minusta niin paljon piittaa... Tällainen järkisopimus. Lennän lasten kanssa pois sitten kun siivet kestää kai...

ihaninta huomaavaisuus, luotettavuus, älykkyys, hyvät tavat, henkinen ja fyysinen voimakkuus, neuvokkuus ja se että rakastaa minua ja lapsiamme. ja se että maksaa laskut. ja kestää jos ei ole laitettu mieleistä ruokaa tai ruokaa ollenkaan tai siivottu tai silitetty tai tehty jotain muuta mitä on pyytänyt mua tekemään.
kunnioitan häntä koska ei koskaan puhu kenestäkään pahaa eikä koskaan (päinvastoin kun minä) valita.

vihastuttaa liiallinen tv:n tuijottelu sen sijaan et vois tehdä jotain kehittävämpää lasten ja mun kanssa. ettei auta mua tarpeeks lasten ja huushollin hoidossa (uupumus). pitää erikseen pyytää et tee sitä ja tätä.

Miehessa ihastuttaa hanen rehellisyys, avoimuus, hellys ja huolenpito.

Miehessa ei vihastuta mikaan, paitsi etten pida hanen tupakan poltostaan.

Meilla on todella hyva suhde, ei olla kertaakaan riidelty ja mies on pitanyt minusta ja pojasta todella hyvaa huolta. Toivotaan etta jatkuu samaan malliin.

Haluaisin kysästä yhden kysymyksen koskien tota edellistä viestiä. Onko siis se hyvän syhteen mittari jos ei olla ikinä riidelty?! Minusta ei. Riidellä saa ja sopia pitää osata. Me olemme mieheni kanssa riidelleet ja monesti. Nykyään ei enää useasti, mutta silloin nuorempana, kun suhde oli tuore, niin riidat alkoivat hyvinkin pienestä. Siinäpä sitä sitten on opittu tuntemaan toisemme ja tietämään mistä toinen pitää ja mistä ei. Pieni kiva riitely vain puhdistaa ilmaa ;)

Yhteistyössä