Mikä liittymä minulle seuraavaksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen äippä

Vieras
Vaihdoin 2kk sitten dna;sta tele finlandiaan. Minulla on puhepaketti mihin kuuluu 500min, ja 1000 tekstaria. No kappas vain, postilaatikkoon tipahti lasku, 162 euroa. Itku pääsi, ja soitin heille... Väittivät tuon olevan totta, vaikka olen seurannut puhelimessa koko ajan viestilokia ja puhelujen kestoja. Nyt haluan vaihtaa äkkiä liittymän toiseen!!!!

Minkä liittymän ottaisin??? Alle 40e sais laskut olla.
Vieläkin itkettää tuo lasku... Ja kehtasivat väittää että ulkomaanpuheluja laskussa myös, ja tulevassakin, vaikkei olla käyty lähellekään ulkomaata enkä ole soitellut. Väitti, että voi ottaa maksua kun asuu lähellä ruotsin rajaa, joopa joo. Asumme oulussa ja matkaa haaparantaan on PALJON!

Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen äippä:
Vaihdoin 2kk sitten dna;sta tele finlandiaan. Minulla on puhepaketti mihin kuuluu 500min, ja 1000 tekstaria. No kappas vain, postilaatikkoon tipahti lasku, 162 euroa. Itku pääsi, ja soitin heille... Väittivät tuon olevan totta, vaikka olen seurannut puhelimessa koko ajan viestilokia ja puhelujen kestoja. Nyt haluan vaihtaa äkkiä liittymän toiseen!!!!

Vieläkin itkettää tuo lasku... Ja kehtasivat väittää että ulkomaanpuheluja laskussa myös, ja tulevassakin, vaikkei olla käyty lähellekään ulkomaata enkä ole soitellut. Väitti, että voi ottaa maksua kun asuu lähellä ruotsin rajaa, joopa joo. Asumme oulussa ja matkaa haaparantaan on PALJON!

paskaa puhuu! soita kuluttajaneuvojalle heti huomena ja kysy miten tämä asia oikeen on.

oliko tuo 162 euron lasku siis yhen kuukauen lasku? ja tekstaatko oikiasti noin paljon että tuo 1000 tekstaria täyttyy?

niin muuten... miksi vaihoit DNA: sta pois? ku niillähän on se unelma johon kuuluu 3500 tekstaria, 3500 minuuttia puheaikaa, 3500 multimediaviestiä ja maksaa 39,90 kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
mulla kävi samanlailla soneran kanssa..
takaisin vaihdoin dna:han ja laskut tippu puolella =)

joku kumma siinä sonerassa on ku miulla kävi myös soneran kanssa näin... tuli satasen laskuja vaikka piti kuinka kirjaa siitä että miten kauan soitteli ja miten paljon tekstaili. ku vaihoin dna:han niin laskut ei oo koskaan ollu yli neljääkymppiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen äippä:

paskaa puhuu! soita kuluttajaneuvojalle heti huomena ja kysy miten tämä asia oikeen on.

oliko tuo 162 euron lasku siis yhen kuukauen lasku? ja tekstaatko oikiasti noin paljon että tuo 1000 tekstaria täyttyy?

Juu ei tuollaista pidä maksaa jos ei oikeasti ole mitään aihetta. Ja jos muka ulkomaanpuheluitakin on. Äkkiä vaan asiaa selvittämään.

Mun tutulle tuli ulkomaanreissulta 600 euron puhelinlasku vaikkei ollut käyttänyt nettiä puhelimella eikä mitään, mutta puhelin oli itekseen ottanut jotain yhteyksiä. Sillä vähennettiin laskua niin että jäi 100 euroa itselle maksettavaksi.

Niin se nainen vaan väitti. Vaihdoin siksi dna;sta tele finlandiin, kun ajattelin että laskut tippuisi edelleen! Mutta ei :( Taidan siis vaihtaa takaisin dna liittymään. Ja en ole soitellut palvelunumeroihin tms. Minkälaisia liittymiä teillä on dnalta???

Yhteistyössä