Mikä lelu tämä on osa 2 (sepustus lelun ulkonäöstä, tod. näk. olet näillä lapsena leikkinyt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli jälleen olen vailla tietoa siitä mikä lelu kyseessä.

Kyseessä on eräänlainen rakennussarja joka on siis aika monta vuotta vanha, enkä ole kaupasta moisia löytänyt eli niitä tuskin on enää myynnissä.

Tyypillisin tämän sarjan osa on about kalapuikon kokoinen ja muotoinen. Siinä on kymmeniä, ellei jopa satoja pieniä "piikkejä" joiden avulla näitä voi liittää yhteen. Paloja on myös neliön ja ympyrän muotoisia.

Väreinä vissiin punainen, vihreä ja ainkain keltainen, muistaakseni tosin niitä ympyröitä olen nähnyt myös mustina.

Noin 15v sitten näitä oli liikenteessä, nyt en ole enää näitä nähnyt...paisti tänään kirppiksellä. Hinta vaan oli NIIN suolainen että jäi pöytään. Mutta jos löytäisin tämän "rakennussarjan" nimen, niin voisin koittaa googletella ja tsekata huutonetin läpi =)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Voih! Mä muistan ne kans ja paljon oon leikkinyt, mutta valitettavasti nimeä en niille tiedä.

Sama juttu oli sillä viime lelulla jonka nimeä metsästin...mutta joku osasi ne lopulta atomeiksi nimetä. Joten uskon että tääläkin kerralla joku tietää :D

Alkuperäinen kirjoittaja koko:
noppereita

Kiitos!

Tässä kuva jonka googlella löysin ja niitähän ne on =)

Nopperit.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Clipo on niiden nimi ja Playscool valmistaa niitä. Meillä on sellanen laatikollinen niitä.

Jumatsuikka ne on kalliita...no nyt mä ymmärrän sen kirppishinnan :o

Paitsi että nää ei oo ihan samoja...ne mitä mä näin ja mitä haluisin oli nimenomaan noita noppereita.

*muoks* vai onko niitä kahta eri kokoa tms...kun tuossa yhdessä kuvassa on paljon isommat ne piikit vai mitä ne nyt on... :/

Yhteistyössä