M
mikä mun touhupetterillä on
Vieras
2,5-vuotias, reipas ja vikkelä poika.
Eilen ja tänään ei ole halunnut kävellä ulkona ollenkaan, normaalisti innokkaasti kävelee useamman kilometrin. Rattaissa olisi vain istunut.
Puistosta halusi lähteä melkein heti pois, taas änkesi rattaisiin eikä halunnut kävellä kotiin. Yleensä huudon kanssa joutuu väkisin lopettamaan puistoilun.
Asutaan tokassa kerroksessa. Rappusetkin oikein konttaamalla nousi.
Todella outoa käytöstä. Onkohan se kipeäksi tulossa? En ole huomannut että olsii satuttanut jalkansa jossain.
Eilen ja tänään ei ole halunnut kävellä ulkona ollenkaan, normaalisti innokkaasti kävelee useamman kilometrin. Rattaissa olisi vain istunut.
Puistosta halusi lähteä melkein heti pois, taas änkesi rattaisiin eikä halunnut kävellä kotiin. Yleensä huudon kanssa joutuu väkisin lopettamaan puistoilun.
Asutaan tokassa kerroksessa. Rappusetkin oikein konttaamalla nousi.
Todella outoa käytöstä. Onkohan se kipeäksi tulossa? En ole huomannut että olsii satuttanut jalkansa jossain.