Mikä lapsellani on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö 12v. Ei ymmärrä kelloa, ei tehnyt koulussa läksyjä, vieras kieli ja matikka just läpi. Joka päivä kippaa vaatekaappinsa lattialle ja jättää ne siihen. Joka päivä sotkee sotkee sotkee, kun tulen töistä meillä on täys kaaos, ei huolehdi eläimistä. itkee paljon. aina kun menemme kauppaan on pakko saada ostaa jotain ihan mitä tahansa kunhan saa vain tuhlata, on tosi kova tuhlaan. Aivan huithapeli ei välitä yhtään mistään, ei ikävöi ketään. Aivan tunteeton. Ollut tälläinen koko ikänsä joten olen tottunut käytökseen. Meillä on muitakin lapsia joten hermostuttaa tämä järetön sotku.

oliskohan liian raju homma jos et anna viikko rahaa jos tekee noin..eli vetää vaatteet lattialle, ei noudata sääntöjä ja jättää eläimet huolehtimatta...

sanot vaan että et ole hoitanut hommiasi niin ei tipu rahaakaan

Murrosikä? hiukan tuo tunteettomuus pisti silmään...se ei kai ole kyllä kovin yleistä. Oletteko jutelleet lasten psykiatrin tai psykologin kanssa jos kerta aina ollut tuollainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Murrosikä? hiukan tuo tunteettomuus pisti silmään...se ei kai ole kyllä kovin yleistä. Oletteko jutelleet lasten psykiatrin tai psykologin kanssa jos kerta aina ollut tuollainen?

ehdottomasti peesi.olisi hyvä jutella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö 12v. Ei ymmärrä kelloa, ei tehnyt koulussa läksyjä, vieras kieli ja matikka just läpi. Joka päivä kippaa vaatekaappinsa lattialle ja jättää ne siihen. Joka päivä sotkee sotkee sotkee, kun tulen töistä meillä on täys kaaos, ei huolehdi eläimistä. itkee paljon. aina kun menemme kauppaan on pakko saada ostaa jotain ihan mitä tahansa kunhan saa vain tuhlata, on tosi kova tuhlaan. Aivan huithapeli ei välitä yhtään mistään, ei ikävöi ketään. Aivan tunteeton. Ollut tälläinen koko ikänsä joten olen tottunut käytökseen. Meillä on muitakin lapsia joten hermostuttaa tämä järetön sotku.

Tuohon koulunkäyntiin liittyen...Oliko tytöllä vaikeuksia lukemaan opettelun kanssa ?Lukihäiriöön saattaa liittyä myös hahmottamishäiriötä ym, jolla voisi selittää tuota muuta "välinpitämätöntä tapaa toimia" Tai sitten murrosikä iskee päälle.

Reippaasti vain yhteyttä perheneuvolaan tms... apua tyttö tarvii minun mielestäni. Ja helpottais varmasti koko perhettä, jos tilanne rauhoittuis! Kerroit, että on ollut aina tuollainen, eikö aikanaan neuvolassa asiaan puututtu. Minä täällä ensimmäisenä jo mietin asperger tms juttuja. Voi olla kenties kaukaa haettua, mutta ota ihmeessa yhteys johon, vaikka kasvatus ja perheneuvolaan! Ja tsemppiä ja jaksamista! Koko perheelle! :hug:

Kiitos kaikille vastanneille! Koulun erityisopettaja sekä englannin ope on tosi huolissaan, kun ei opi mitään. Soittelevat joka päivä kotiin. Uhkailut ei auta, ei lahjomiset ei kiristykset. Oppi tosi myöhään lukemaan. Murrosiällä on nyt osuutta asiaan koska on ollut aina tuollainen.

Yhteistyössä