Mikä kuppikoko mulla oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintaliiviahistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Change on sitten vähän pienempää kokoa, kuulemma. Juuri asioin Ideaparkin liikkeessa vkonloppuna ja kyllä heti löytyi myyjän ammattitaidolla sopivaa liiviä! Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on oikeasti sopivat ja oikean kokoiset liivit, huikeaa! :) Menin sinne dee kasivitosiin ahtautuneena, poistuin G80 rintsikat ylläni. (Onneks ne sai jättää heti päälle!) Suosittelen ainakin tuota liiketta, ihme on jos ei sopivia löydy ja koko ala hahmottumaan, mulle kantoi varmaan paritkymmenet liivit sinne koppiin ja neuvoi ja opasti tosi huolella että miten niiden pitäis olla ja miltä tuntua. :)

Pyydä neuvoa myyjiltä! Change-liikkeissä ainakin tulevat ihan sinne koppeihin asti auttamaan ja katsomaan, onko hyvä. Pelkkä koko ei ole riittävä tieto: eri malliset rintsikat on erilaisia. Pyydä siis neuvoa!

Niitä mittausten tuloksia kannattaa pitää vaan suuntaa antavina, mistä koosta lähdetään liikkeelle. Asiantunteva myyjä näkee heti ensimmäiset liivit päällä nähtyään, mitkä mallit voivat olla mahdollisesti hyviä. Joskus saa kokeilla melkein paritkymmenet liivit löytämättä hyviä, joku toinen kerta kolmesta löytyy kaksi hyvää. Itse olen usein myyjiäkin kriittisempi, mikä on hyvä (istuu täydellisesti, tuntuu hyvältä jne). Ei kannata liikaa asettaa vaatimuksia ulkonäköseikkoihin, että noita nyt en ainakaan kokeile. Tuon kokoisena harvoin löytyy mitään seksikkäitä pikku pitsiunelmia, mitä koko päivän pitäisi päällä.

Just joo. Tuo laskuri antoi kooksi 80G. Tosiasiassa parhaiten istuvat liivini (liikkeestä myyjän avulla sovitetut) on 80E. Melkoisen iso heitto.

Joten todellakin suosittelen tarkistuttamaan koon ihan livenä asiantuntevassa liikkeessä tuollaisten laskureiden sijaan.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";27681117]Onkohan myyjän paikkoja auki ? Minä haluan tonne töihin!

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

sitten kun miesten boxereita valitessa käytetään tuota tekniikkaa, niin voisin myyjäksi alkaakin. :) t. nainen

[QUOTE="vieras";27681147]sitten kun miesten boxereita valitessa käytetään tuota tekniikkaa, niin voisin myyjäksi alkaakin. :) t. nainen[/QUOTE]

:D

Joo miksei miehillekin olis kalsareille eri munakuppikokoja?

Yhteistyössä