Mikä kumma voi aiheuttaa äkillisen voimakkaan pahoinvointikohtauksen?Ja raskaana ollaan jo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Yhtäkkiä tossa seittemän aikaan ihan mieletön oksuolo :x Oltiin menossa kauppaan ja käskin miestä pysäyttää auton kesken kaiken kun tuntu että nyt lentää laatta,mut ei sit lentänykkää ku haukoin raitista ilmaa.MIkä ihme tuon voi aiheuttaa?Mulla on nyt rv 22+5 ja ummetusta on ollu,ajattelin että voiko ummetuksesta tulla noin karmee olo?Ja sit tuli mieleen että ku mun isä kuoli kolme viikkoa sitten enkä ole juuri itkenyt tai muuten oikein käsitellyt asiaa että voiko olla henkisesti niin paha olla että oksentaa? :o

Kyllähän tuo henkinen paha olo vaikuttaa myös ja nyt vielä kun olet raskaana ja tällänen kuuma ilma niin yhteisvaikutus voi hyvinkin olla tuo...

Suosittelen käsittelemään asiaa edes itsesi kanssa mieluummin myös jonkun muun, muuten kannat sitä taakkaa lopun elämääsi mukana ja se käy raskaaksi...

Nii sit ku tultiin sieltä kaupasta niin kävin kyllä vessassa mutta ei mulla ripulia ollut eli ei tää vissiin mahatautia oo :/ Mulla ei koskaa oo vatsatautia ollut niin en yhtään tiiä :whistle: Ja sit tuli mieleen ku joskus kuullu että toiset on oksentanu sen takia kun takapäästä ei mitään tule niin jotain kauttahan se on ulos saatava niin tullu sitte yrjönä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oletko stressantunut?Kun sulla oli yks ikävä asia :ashamed: se vaan voi johtua tästä :ashamed: :hug:
Mutta usko pois kohta saat syyliin ihana lasta ja + kaikki menee ohi :hug:

Olenhan mä juu mutta en ois uskonu että tässä muodossa ilmenee :/ Mulla on ollut lievää paniikkikohtausta tässä viime perjantaisten hautajaisten jälkeen mutta koitan nyt katella vielä jonkun aikaa ennenkun teen asialle jotain.Liekö raskaan ollessa edes saa mitään lääkkeitä :/

Yhteistyössä